Ruotsiin menijöitä?
-
- "Aero"
Ruotsiin menijöitä?
Onkohan kukaan klubilaisista menossa ruotsinmaalle, ja trakemmin Karlskronaan. Olisi yhdet vanteet siellä...Myyjä ei suostu lähettämään... 

-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
-
- "Aero"
-
- "Aero"
-
- Matalapaineturbo
- Viesti:
Maksa pankkiin ja noudata huolintafirmalla. Toimii, mutta sivukuluja syntyy melkoisesti:
- EUR -> SEK, sinä maksat 10€
- Ruotsin pankki vähentää summasta 65 SEK, enkä tiedä, miten tältä välttyisi, olen maksanut suoraan ruotsalaiselle tilille kruunuina ja silti...
Eli maksa tän verran extraa!
- edullisin rahti alle 35 kg paketeille on DPD Finland OY, mutta maksajana pitää olla firma...
On vaikeaa ruotsalaisten kanssa - taasen!
- Ruotsin pankki vähentää summasta 65 SEK, enkä tiedä, miten tältä välttyisi, olen maksanut suoraan ruotsalaiselle tilille kruunuina ja silti...
- edullisin rahti alle 35 kg paketeille on DPD Finland OY, mutta maksajana pitää olla firma...
Saabisti #1497
Saabit 90,99,900
Saabit 90,99,900
-
- "Aero"
Muuten joo, mutta kun myyjä ei viitsi vaivauta metsästämään pankin BIC/SWIFT koodia, eikä osaa ilmoitta IBAN tilinumeroaan. Mitään kuluja ei ruotsiin maksamisesta saisi periä, menee kuluitta "EU-maksuna" vaikka onkin eri valuutta kuin suomessa. Tämä siis 12500eur asti.MSaab kirjoitti:Maksa pankkiin ja noudata huolintafirmalla. Toimii, mutta sivukuluja syntyy melkoisesti:
Olen kyllä esittänyt myyjälle eri maksu/lähetysvaihtoehtoja, mutta ainoa vaihtoehto tuntuu olevan että nouda/maksa itse...
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
-
- "Aero"
Perheenlisäystä pukkaa hetkenä minä hyvänsä, joten ei oikeen ole saumaa lähteä just nyt...muuten kyllä varmaankin tehtäisiin retki tuonne...9-5T kirjoitti: Mikset lähde hakemaan, sieltä saa helpolla auton täyteen. Seawind 48,-/ suunta sis. auto, hytti ja Finnlink 95,- sis. auto, yläkannen hytti, ruoka ja aamupala.
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
Taitaa olla sitten mielenkiintoiset vanteet jos ihan tosissaan laivamatkojen päälle ajaisit vielä 1700 km ?heikki.rantalaiho kirjoitti:Perheenlisäystä pukkaa hetkenä minä hyvänsä, joten ei oikeen ole saumaa lähteä just nyt...muuten kyllä varmaankin tehtäisiin retki tuonne...9-5T kirjoitti: Mikset lähde hakemaan, sieltä saa helpolla auton täyteen. Seawind 48,-/ suunta sis. auto, hytti ja Finnlink 95,- sis. auto, yläkannen hytti, ruoka ja aamupala.
Hmm, maksoin Ruotsiin tasan 8000 kruunua, ja tililtä veloitettiin 881,36e. Kurssi oli 9,30780, eli 21,87 euroa hävisi "toimituskuluina" pankin kuitin mukaanheikki.rantalaiho kirjoitti:Mitään kuluja ei ruotsiin maksamisesta saisi periä, menee kuluitta "EU-maksuna" vaikka onkin eri valuutta kuin suomessa. Tämä siis 12500eur asti.

Luulin minäkin että olisi ilmaista tuo Ruotsiin maksaminen EU-maksuna.
BMW 320dA Coupe LCI
-
- "Aero"
Outo homma, itse olen useaan kertaan maksanut eikä mitään ole vedetty välistä. Säästöpankin nettipankkia olen käyttänyt. Ensin valitsen sieltä että "Maksan oman ja maksunsaajan pankin kulut". Kyn hyväksyn tämän ilmoittaa kone että "EU-maksu, ei kuluja"...AC kirjoitti:[Hmm, maksoin Ruotsiin tasan 8000 kruunua, ja tililtä veloitettiin 881,36e. Kurssi oli 9,30780, eli 21,87 euroa hävisi "toimituskuluina" pankin kuitin mukaan![]()
Luulin minäkin että olisi ilmaista tuo Ruotsiin maksaminen EU-maksuna.
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70
-98 Volvo V70
Säästöpankki se minullakin ja EU-maksuna laitoin. Eka kerta kun Ruotsiin maksoin, Italiaan maksettaessa ei mennyt mitään kuluja. Ja molemmissa tapauksissa olen laittanut raksit noihin kuluihin.heikki.rantalaiho kirjoitti:Outo homma, itse olen useaan kertaan maksanut eikä mitään ole vedetty välistä. Säästöpankin nettipankkia olen käyttänyt. Ensin valitsen sieltä että "Maksan oman ja maksunsaajan pankin kulut". Kyn hyväksyn tämän ilmoittaa kone että "EU-maksu, ei kuluja"...
Ihmeellistä.
BMW 320dA Coupe LCI