Onpa aika kiva lahja, minkä sain perheeltä: GT Legends -PC peli
Veikkaan, että pojilla oli ns. oma lehmä ojassa, mutta olen sillä minäkin pelannut. Mukava autopeli. Se toinen peli, jota pelaan, on tietenkin Rally Trophy ja autona aina sinivalkoinen 96 ...mutten silti pärjää mitenkään junioreille
Mutta on se vaan jotenkin nöyryyttävää, kun itse vetää otsasuonet pullottaen silmät puoli tuumaa päästä ulkoja ja pistää parastaan rattiohjaimella. Saa mielestään hyvän ajan, niin juniori saapastelee paikalle ja tuumaa, että ans ku mäkin kokasen. Ajaa yhdellä kädellä vihellellen ja pistää iskää puoli minuuttia päihin ja tuumaa, ettet sä niin huonosti ajanut, kun et hävinny edes minuuttia
Vesa Pohjalainen kirjoitti:Mutta on se vaan jotenkin nöyryyttävää, kun itse vetää otsasuonet pullottaen silmät puoli tuumaa päästä ulkoja ja pistää parastaan rattiohjaimella. Saa mielestään hyvän ajan, niin juniori saapastelee paikalle ja tuumaa, että ans ku mäkin kokasen. Ajaa yhdellä kädellä vihellellen ja pistää iskää puoli minuuttia päihin ja tuumaa, ettet sä niin huonosti ajanut, kun et hävinny edes minuuttia
On se niin väärin
tuttu tilanne tässäkitaloudes..isä lopetti aika nopeesti pelaamisen ku pari kertaa käski mun koittaa parantaa sen aikaa ..pelinä juuri rally trophy
Vesa Pohjalainen kirjoitti:Mutta on se vaan jotenkin nöyryyttävää, kun itse vetää otsasuonet pullottaen silmät puoli tuumaa päästä ulkoja ja pistää parastaan rattiohjaimella. Saa mielestään hyvän ajan, niin juniori saapastelee paikalle ja tuumaa, että ans ku mäkin kokasen. Ajaa yhdellä kädellä vihellellen ja pistää iskää puoli minuuttia päihin ja tuumaa, ettet sä niin huonosti ajanut, kun et hävinny edes minuuttia
On se niin väärin
Joskus voi käydä toisinkin.
Itse innostuin joskus kaverin kanssa pelailemaan Diablo 2:sta (roolimättöpeli), ja siinä rehvasteltiin, että millaisilla hahmoilla pelataan, kunnes kaverin isä (55v) käveli paikalle piippu suussa, ja tokaisi: "olkaa nyt mukulat hiljaa, mulla on levelin 80 barbaari, repikää siitä"
Kyseinen herra muuten pätki jokaisen perheen pienemmän pelissä kuin pelissä, tosin harrasti pelaamista kyllä aika ahkeraan.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Joo meidän ukkokin pätkii mut missä pelissä tahansa,vähän on outoa.
Se hakkaa läpi pc:llä vanhat unrealit,max paynet...ym kaikki sotapelit,ja myös monet tämän päivän pelit.Eli häviän 10-0 jos kokeillaan.
Myös isänpäivää edeltävä yö meni isällä pleikalla hakaten kun vein omat vanhat pelit "siskoille",ja mukana sattui kulkeutumaan resident evil 2.
Ja ikä oli...no ei sitä ole kuin 45v.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -