Sain muutama viikko takaperin puhelinsoiton GM:n edustajalta ja kutsun tulla erään yhteistyömarkkinatutkimusfirman haastatteluun Sörnäisiin, josta luvattiin 40 euron lahjakortti stokkalle, koska olin Saabin omistaja

Niimpä reippaana kävin ko. tilaisuudessa syömässä pullat eilen sovitusti.
Paikanpäällä minulle näytettiin erikois-tietokoneelta (joka seuraa silmien liikettä) muutamia lehtikuvia tyyliin "avotakka" yms.. sitten joukossa oli (yllättäen!) varmasti suurimmalle osalle tuttu "talvitarjous, tarkistamme x kohtaa saab 900/9-3 (tai 9000..) autostanne", josta oli useampi kuva.
Pikaisen vilkuilujen jälkeen kuvat oli katsottu ja alkoi yleinen "rastiruutuun arviointi" kyseisestä GM:n tarjouskirjeestä pullakahvien merkeissä.
Tässä arvioitiin esitteen hyödyllisyyttä, tarjouksien mielenkiitoa yms..
Täytyy sanoa että (minut tuntevat tietävät), en yleensä hirveästi muita vaivaa asennuksilla ja yleensä pyrin ostamaan hieman parempaa osaa, joten tarjoukset tyyliin:
- Takaäänen vaimennin asennettuna n.200 euroa
- Pyyhkijän sulat asennettuna n.12 euroa/kpl
- Jarrupalat asennettuna n.200 euroa
...
Eivät hirveästi minua koskettaneet. Varsinkaan jos autossa on alla noin 2000 euron täysrosterinen putkisto, jonka takapönttö maksaa sen ehkä noin 400 eur..
ja pyyhkijän sulat ovat rungottomia 24eur/kpl...
ja Jarrupalatkin Ferodon DS 2500 Racing mallia, eli alkuperäisiin nähden
nekin tuplat..
Koska edustin tiettyä osaa saabin käyttäjistä, niin tein haastattelijalle ja taulukoihin selväksi esitteen hyödyllisyyden itselleni, joten seuraan mielenkiinolla, josko seuraavissa esitteissä olisi myös "tuning" osia

Lahjakortti meni piristykseksi kauniimmalle asukkaalle asunnossamme, koska itse autoilevana henkilönä vältän ydinkeskustaa

Minua on kuultu.
- Hook -