Unohtui tänään tallilla katsoa ja kun en ennen maanantaita ole enää menossa tallille niin kuinkas paksua kuupan pohjapellit on? Entäs pyöräkotelot? Pitäisi alkaa hitsailemaan ja peltejä olen menossa hakemaan niin ajattelin, että kun täällä kaiken muunkin tiedätte niin kaippa tämänkin
Pellin paksuus
Pellin paksuus
Hei!
Unohtui tänään tallilla katsoa ja kun en ennen maanantaita ole enää menossa tallille niin kuinkas paksua kuupan pohjapellit on? Entäs pyöräkotelot? Pitäisi alkaa hitsailemaan ja peltejä olen menossa hakemaan niin ajattelin, että kun täällä kaiken muunkin tiedätte niin kaippa tämänkin
Jaakko #2077
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
2x96 -75, Toinen ajossa, toinen museoprojekti
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
Kiitos. Kaikkia hienoja esitteitä teiltä löytyykin! Aikamoista jerkkua tuo pelti loppujen lopuksi. Noh, sitä helpompaa hitsata. Pitänee varmaan ostaa sitten millistä ja tuota puolitoistamillistä kumpaakin.
Jaakko #2077
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA
9-5 Aero Wagon -09 KA
OG900S Cabriolet -94 HA