Edelliseen kulkineeseen hankin tolpattomuuden vallitessa Webaston. Pitäisi olla Suomessa auton vakiovaruste.
Tuohon nykyiseen kulkineeseen ei viitsi Webastoa investoida, menee hukkaan vanhassa raakissa.
Moottorinlämmittimen käyttö syksyllä
Nykyisessä paikassa on myös kahden tunnin ajastin, mutta voihan sitä toki mennä kiertelemään eteenpäin ennenkuin lämmitys loppuu ja taas on kaksi tuntia lisää.
Kaasari-Saabi ei välttämättä kaipaa lämmitystä 30 asteen pakkasessakaan, aina on lähtenyt ekalla yrittämällä kun pakko on ollut. Mieluitenkin kuitenkin pidän sähkössä kiinni, koska ei takuulla tee koneelle höpöä pistää kunnon pakkasesta käymään. Puolen tunnin lämmitys nollakeleilläkin näyttää vaikuttavan suuresti auton lämpenemisnopeuteen ja tätäkautta varmasti kulutukseen. Kovilla pakkasilla pari tuntia on varmasti tarpeeksi Saabille.
Edit: Webaston haluisin omaan autoonkin, mutta ei löydy käytettyä kohtuuhintaista. 1000eur asennettuna uudesta on liikaa vanhaan autoon.
Kaasari-Saabi ei välttämättä kaipaa lämmitystä 30 asteen pakkasessakaan, aina on lähtenyt ekalla yrittämällä kun pakko on ollut. Mieluitenkin kuitenkin pidän sähkössä kiinni, koska ei takuulla tee koneelle höpöä pistää kunnon pakkasesta käymään. Puolen tunnin lämmitys nollakeleilläkin näyttää vaikuttavan suuresti auton lämpenemisnopeuteen ja tätäkautta varmasti kulutukseen. Kovilla pakkasilla pari tuntia on varmasti tarpeeksi Saabille.
Edit: Webaston haluisin omaan autoonkin, mutta ei löydy käytettyä kohtuuhintaista. 1000eur asennettuna uudesta on liikaa vanhaan autoon.