Onko ollut og900:een lisävarusteena kyynärnojaa?
Onko ollut og900:een lisävarusteena kyynärnojaa?
Jokin hämärä muistikuva on mielessäni, että og900:eenkin olisi saanut kyynärnojan lisävarusteena.
Olisi kiva nähdä kuviakin, jos näin olisi.
Olisi kiva nähdä kuviakin, jos näin olisi.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
kyllä tällainen on lisävarusteena ollut, ja olen nähnyt kuvankin... linkki löytyy kyllä foorumilta, mutta eihän sitä nyt kuolemakseenkaan muista, että mistä...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
osto ja myyntipalstalla. Minäkyselin et oisko kellään myynnissä ja kyseenalaistettiin sen olemassa olo sielläkin. Joku laitto sitte kuvan sinne ja joku ilmoitti että on Speedpartsilla uusi mut ei samanlaisia myynnissä.
Tilasin sitte sellaisien uuden..On hyvä ja hieno...
Tilasin sitte sellaisien uuden..On hyvä ja hieno...

----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Mä oli jo tilaamassa sitä speedpartsin kyynärnojaa, kun luulin että on orkkis-noja. Eikai tommosta alkperäisvarustetta enää mistään saa? En muista ikinä ees nähneeni livenä semmosta. Mites toms toi speepartsin kyynärnoja kiinnittyy siihen keski-hässäkkään? tuleeko se röökikupin yläosaan kiinni vai jonnekin parempiin kiinnityspisteisiin? Sitä mä vaan että kestääkö se myös nojata?
On se vaan hemmetin hyvännäkönen! Oliko se valmiiksi nahalla verhoiltu vai pitikö ite tehdä?

900 T16 Aero -84
Oheisesta linkistä löytyy Speedpartsin kyynärnoja ja jopa PDF:nä asennusohje. Kuinkahan väri vastaa orkkis beige sisustusta?
http://www.stateofnine.com/page/stateof ... 900Armrest
http://www.stateofnine.com/page/stateof ... 900Armrest
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Tiellähän tuommonen on ajaessa.
Sen sijaan kyynärnoja taakse olisi mielenkiintoinen lisävaruste, mutta mahtaakohan satkun penkkiin saada sellaista jostain vai pitääkö alkaa itse rakentelemaan?
Onhan sellainen jossakin takapenkkimallissa vakiona, mutta tuohon ihan perusversioon pitäisi semmonen saada..
Sen sijaan kyynärnoja taakse olisi mielenkiintoinen lisävaruste, mutta mahtaakohan satkun penkkiin saada sellaista jostain vai pitääkö alkaa itse rakentelemaan?
Onhan sellainen jossakin takapenkkimallissa vakiona, mutta tuohon ihan perusversioon pitäisi semmonen saada..
Taitaa olla helpompaa vaihtaa takapenkki.akyttala kirjoitti:Tiellähän tuommonen on ajaessa.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti