Sama täällä. Kaksi kertaa tosin on antenni katkennut ulkoisista vaurioistaMP kirjoitti:Moni valittaa tuota sähköpiisjaa huonoksi mutta mulla se toimii hyvin ja kaikki asemat kuulluu rahisematta

Sama täällä. Kaksi kertaa tosin on antenni katkennut ulkoisista vaurioistaMP kirjoitti:Moni valittaa tuota sähköpiisjaa huonoksi mutta mulla se toimii hyvin ja kaikki asemat kuulluu rahisematta
Ahtopaine kirjoitti:Mulla sähöpiiska ei nouse kuin kaksi jatkoa yles... pitäisikö sen ojentua piremmäksikin? ...eilen ensimmäistä kertaa ei hyväkäs meinannut sitten mennä ales. Oisko jotain vinkkejä tuon laittamiseksi kuntoon?MP kirjoitti:Moni valittaa tuota sähköpiisjaa huonoksi mutta mulla se toimii hyvin ja kaikki asemat kuulluu rahisematta
Hehe, nyt jälkikäteen luettuna tuo mun viesti kuullosti ihan kamalalta pummaamiselta, joten täsmennetään nyt, että meinasin lähinnä pikku/suurivikaisia anteeneja, joiden osista voin sitten kasata pari toimivaa CC:hen ja Finlandiaan.Kurko kirjoitti: Ja jahka jope saa tarvitsemansa määrän niin mulle 1kpl, jotta sais ton kärryn alkuperäiseen uskoonsa. (vaikkei sillä mitään teekkään) :? .
Silloin kun mulla oli antenni jumissa pakkasilla (ennenkun voitelin sen), kuului juuri tuollaista naksuvaa ääntä kun antennin liike loppui.jus kirjoitti:Kyllä minulla ainakin moottori naksuu pari kertaa antennin liikkeen loputtua sekä nostaessa että laskiessa. Olen ymmärtänyt että tämä on ihan normaalia toimintaa. Ainakin tuollainen se on ollut koko ajan mitä auto on minulla ollut, neljä vuotta, eikä ole vaatinut minkäänlaista korjausta. Välillä olen pyyhkinyt puhtaaksi vaan.