smuurine kirjoitti:Alpinen CDA-9853R:ään oon iskeny silmäni. Siinä saa vaihdettua näppäimistön värin tasan mittariston väriseksi, ja muutenkin on säätömahdollisuuksiltaan vissiin aika hyvä. Englannista lähtee tosiaan halvimmillaan 300+postit, saksasta tuskin niin edukkaasti. Mä voisin saksasta kuitenkin harkita subbaria, vahvistinta ja erillisarjaa, jos löytyy Alpinen hyviä malleja.
Jep, tuota tuskin saa noin halvalla muualta. Mutta, katselkaa mitä haluatte ja mistä kaupasta, ja ilmoitelkaa sitten vaikka yv:llä, itselle parhaiten valikoimaa caraudio24.de:stä mutta mistä tahansa saksalaisesta löydän kyllä jotain mielenkiintoista ostettavaa.
julle05 kirjoitti:on muuten ihan uus malli/tuote... siinä vois olla vanhempaankin 93seen ihan kiva vaihtoehto subbarille...
Ahaa, ihmettelinkin kun noin vähän kauppoja myy eikä muualla ku Kenwoodin UK-sivuilla mainintaa koko tuotteesta, mutta siis onkin vasta tulossa. Niinpä niin, mä yritän päästä eroon näistä GM-ajan tuotteista, wanhan CombiCoupen takapaksissa on tilaa useammallekin bassokaapille.
harzam kirjoitti:Tuossa muuten hyvä vaihtoehto niille, joilla on liian pienet kontit (lue: autot ) http://www.augustinimports.fi/i-sosub.html
Pitäsis olla laadukas, eikä vie tilaa.
No tuohan on kyllä ihan pätevän oloinen keksintö, eikä nuo Peerlessin elementitkään nyt niin huonoja ole. En kyllä ala vääntämään OG:n minivarapyörän sisään.
smuurine kirjoitti:Ostakaa joku halvalla Alpinea Englannista! Alpinea parempaa soitinta ei ole Säästäis mukavasti postikuluissa kun joku lähtis kimppaan...
Heti kun löydät mulle alta 300 euroa maksavan Alpinen dvd-soittimen nii lähenkin. Ömm nii asiaan, minä ja saabracing (tai ainakin minä ) oltais tilaamassa jotain pientä kivaa caraudio24.de:stä, jos mahdollisesti halajat sieltä jotain niin sopii avata suunsa tässä vaiheessa. Ja miksei muutkin, yv:tä vaan jos alkoi jotain sieltä mieli tekemään.