Eli tällä logiikalla täytyisi liittyä kolmeen autoklubiin yhden sijasta

Joo satkuhan on "aito Saab". Ja nykyautot tuollaisia. Kertoilee mies jolla uudemmista taitaa olla runsaasti kokemusta.tomaatti kirjoitti:Jep,nykyautot on kaikki paskoja.Ennen oli asiat paremmin.Onneksi hyviä og-satkuja vielä löytyy ja ainahan niitä kunnostaa voi kunhan jotain osia ees saa.Jokke A kirjoitti:Eikä tuosta yhteisten osien käytöstä kannata turhaan valittaa. Ensin voisi miettiä, miten harva normaali auto enää perustuu uniikille perusrakenteelle.
Jep,voi olla mun kuumalle luonteelleni ihan oikea ohje.dimebak kirjoitti:
Ja sitten, kiitos tomaatti ku repasit taas. Mutta tee seuraavan kerran niin ku Amorphiksen pojat, että meet pimeään huoneeseen istuun hiljaa ja kuuntelet metallia napit kaakossa. Se auttaa.
Mikäs siinä, halvemmaksi varmaan tulee ajaa vanhalla satkulla. Itse olen ajanut kohta pari vuotta työmatkat enimmäkseen satkulla ja jättänyt uudemman auton emännälle. Mutta jos perhe lähtee johonkin reissuun, niin kyllä minä mielummin 9-5:lla lähden kuin vanhalla satkulla... Satku on huippuhauska harrasteauto ja eräänlainen klassikko, mutta kyllä 9-5 on todella mukava auto ajaa etenkin maantiellä. 9-5 Aerossa on paljon enemmän sporttisuuttakin kuin 900 Aerossa, kun lyö lämän tiskiintomaatti kirjoitti:No selvittäiskö tämä sitten ajatuksiani teille?Jokin aika sitten oli pieni autokuume meikäläisellä ja emännän kanssa pohdimme ostaako uusi auto vai jatkaako samalla linjalla.No koeajamaan uutta saab merkillä varustettua autoa.Koeajolla emäntä tokaisi hänen ajovuorollaan että tässäkö tämä nyt sitten on?Hintaeroa nykyiseen kalustoon noin 30te.Hänelle kuulemma on ainakin aivan sama ajella noilla vanhoilla kun tälläisellä uudemmalla jossa parempaa ei ole kuin haju..Niin ja sporttisuutta emme autosta löytäneet nimestä huolimatta.Ja mitä tulee tonnariin..Hyvä pelihän se voisi olla jos olisivat aikanaan uskaltaneet tehdä ison 2 ovisen coupen.Nythän ne oli perhemalleja kaikki..
Tartutaan ny tähän provoon niinkuin purkka tukkaanOlisi kyllä hauska kuulla kerrankin kunnon perustelut miksi OG900 on muka niin paljon erinomaisempi auto kuin uudemmat mallit?