mistä löydän?
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
- Paikkakunta: Alavus
mistä löydän?
Millähän sivustolla oli videoita ja rakennuskuvia siitä og900 jossa oli uudemman saabin kone ja ämpärinkokonen turbo ja tais olla putkirunkokin...
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
Eihän tästä ollut kyse:
http://www.quicknet.se/home/q-111108/si ... /index.htm
http://www.quicknet.se/home/q-111108/si ... /index.htm
Lohko näyttäis tasapainoakseleilla varustetulta B2x4:ltä. Lyhyt venakoppa, joten kone on ngsatkusta/->00 9-3:sta tai tontusta 94->
venakoppa väittää 2.0, mutta sehän käy ristiin myös lyhyen 2.3:n kanssa.
Eli lyhyesti. Kone on 94-00 tontun tai satkun B204/234 Trionic5 ohjauksella, kun näyttäis sytkäkasettikin olevan paikallaan.
venakoppa väittää 2.0, mutta sehän käy ristiin myös lyhyen 2.3:n kanssa.
Eli lyhyesti. Kone on 94-00 tontun tai satkun B204/234 Trionic5 ohjauksella, kun näyttäis sytkäkasettikin olevan paikallaan.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Heh, pitkään ihmettelin, että missä ihmeen dynopenkissä se on kiinni.
http://www.quicknet.se/home/q-111108/sis/album/21.JPG
Sitten tajusin, että eihän se voi olla dynopenkki kun ei noi vesiletkutkaan ole missään kiinni. Eihän moottoria voi (kovin pitkään) dynottaa ilman jäähdytystä. Sitten mulle valkeni, että tuo B2x4 onkin vanhan kuutiosaapin alakerran päällä, niinkun oltava on, jos se meinataan kuutiosaappiin laittaa
Voi mua höpsöä!

Voisko joku mulla valottaa noita pakosarjassa kiinni olevia kahta torvea?
http://www.quicknet.se/home/q-111108/sis/album/21.JPG
Sitten tajusin, että eihän se voi olla dynopenkki kun ei noi vesiletkutkaan ole missään kiinni. Eihän moottoria voi (kovin pitkään) dynottaa ilman jäähdytystä. Sitten mulle valkeni, että tuo B2x4 onkin vanhan kuutiosaapin alakerran päällä, niinkun oltava on, jos se meinataan kuutiosaappiin laittaa




Voisko joku mulla valottaa noita pakosarjassa kiinni olevia kahta torvea?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
en muista tiedä mut toi näyttää siltä et se saattaa kulkea jo hitusen...
toi turbo on kuin maansiirtokoneesta!!
olis ollu tosin hienompi mustana ja hiukka hillitymmällä kori sarjalla.
mutta jokasellahan on oma maku noissa asioissa...
toi turbo on kuin maansiirtokoneesta!!
olis ollu tosin hienompi mustana ja hiukka hillitymmällä kori sarjalla.
mutta jokasellahan on oma maku noissa asioissa...
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
Venakopasta sen verran että samanpituisia ja muutenkin samanlaisia ovat, ruuvasin 2.3-pitkälohkoisen kopan 9-5:een kiinni kesällä jotta kone näyttäisi isommalta
Nyt on alkuperäinen paikallaan, olisikin hyvä pistää myynti-ilmoitukseen kuvia koneesta tuolla kopalla 


Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Näyttäisi olevan pari kipaletta ulkoisia hukkaportteja.Voisko joku mulla valottaa noita pakosarjassa kiinni olevia kahta torvea?
Tuosta näkee paremmin:
http://www.quicknet.se/home/q-111108/si ... motor3.JPG
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
- Paikkakunta: Alavus