mistä löydän?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

mistä löydän?

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

Millähän sivustolla oli videoita ja rakennuskuvia siitä og900 jossa oli uudemman saabin kone ja ämpärinkokonen turbo ja tais olla putkirunkokin...
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
juuso
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Su Heinä 13, 2003 17:56
Paikkakunta: Pirkkala

Viesti Kirjoittaja juuso »

Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Mitä lohkoa tuossa on käytetty?
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Lohko näyttäis tasapainoakseleilla varustetulta B2x4:ltä. Lyhyt venakoppa, joten kone on ngsatkusta/->00 9-3:sta tai tontusta 94->

venakoppa väittää 2.0, mutta sehän käy ristiin myös lyhyen 2.3:n kanssa.

Eli lyhyesti. Kone on 94-00 tontun tai satkun B204/234 Trionic5 ohjauksella, kun näyttäis sytkäkasettikin olevan paikallaan.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
vtp9k
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 16:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vtp9k »

Sori Peinu mutta tuo lohko on kyllä pitkä B234.

Sen näkee öljynsuodatin kotelosta ja hihnankiristimen ylemmästä kiinnityspalikasta.

Kannesta en ole varma mutta käykös nuo venakopat ristiin lyhyen ja pitkän kanssa? Jos käy niin kansikin on todennäköisesti pitkä.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Helvetin ruma mutta tosi ammattitaitoisesti tehty/viimeistelty!
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Heh, pitkään ihmettelin, että missä ihmeen dynopenkissä se on kiinni.

http://www.quicknet.se/home/q-111108/sis/album/21.JPG

Sitten tajusin, että eihän se voi olla dynopenkki kun ei noi vesiletkutkaan ole missään kiinni. Eihän moottoria voi (kovin pitkään) dynottaa ilman jäähdytystä. Sitten mulle valkeni, että tuo B2x4 onkin vanhan kuutiosaapin alakerran päällä, niinkun oltava on, jos se meinataan kuutiosaappiin laittaa :) Voi mua höpsöä! :lol: :lol: :oops:

Voisko joku mulla valottaa noita pakosarjassa kiinni olevia kahta torvea?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Doomrider
"Hirsch"
Viestit: 738
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2005 19:08
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Doomrider »

en muista tiedä mut toi näyttää siltä et se saattaa kulkea jo hitusen...

toi turbo on kuin maansiirtokoneesta!!

olis ollu tosin hienompi mustana ja hiukka hillitymmällä kori sarjalla.

mutta jokasellahan on oma maku noissa asioissa...
#3769 - Janne Kirjavainen. 0414472687
(ex)-88 musta 900,(ex)-89 valkoinen 900iA Ex-poliisi,(ex)-91 met. harmaa 9000 CD, -91 punainen 900i 16v, -98 met. vihreä 9-5 2.3t, -05 punainen 9-5 2.3T "DIY Aero" Combi
anaconda
"Hirsch"
Viestit: 870
Liittynyt: Su Maalis 13, 2005 20:52
Paikkakunta: syyläri city

Viesti Kirjoittaja anaconda »

nätti on ei muuta voi sanoa.
bmw e46 alias proteesi
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9406
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Venakopasta sen verran että samanpituisia ja muutenkin samanlaisia ovat, ruuvasin 2.3-pitkälohkoisen kopan 9-5:een kiinni kesällä jotta kone näyttäisi isommalta :) Nyt on alkuperäinen paikallaan, olisikin hyvä pistää myynti-ilmoitukseen kuvia koneesta tuolla kopalla :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
vtp9k
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 16:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja vtp9k »

Voisko joku mulla valottaa noita pakosarjassa kiinni olevia kahta torvea?
Näyttäisi olevan pari kipaletta ulkoisia hukkaportteja.

Tuosta näkee paremmin:

http://www.quicknet.se/home/q-111108/si ... motor3.JPG
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Ittiä ihmetytti että kuinkahan JK on sovittanu tuon B234 koneen satkun laatikon päälle niin että ei kampura hinkkaa lootaan??
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

Voi olla että on jokin verran modifoitia kokenut toi laatikko on meinaan ainakin vahvisteltu noita vetarien kohtiakin aika huolella ja kytkimen työsylinteri on saanut aivan uudenpaikan.
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
Vastaa Viestiin