Ladies only
Ladies only
"ilmoita tunnuksesi rekisteröidyttyäsi jollekkin adminille ja saat pääsyn tälle alueelle."
Mikä se sellainen admin on ja miten voi rekisteröityä?
Mikä se sellainen admin on ja miten voi rekisteröityä?
Itse en nää yhteyttä em. asioiden välillä. Vähemmistö --> "etuisuuksia"dq kirjoitti:Veikkaisin, sen takia että meitä miehiä harmittaisi moinen.Mutta kyllähän tässäkin klubissa naisia niin vähän on miesten määrään verrattuna, että minun puolestani saa olla etuisuuksia vaikka kuinka. En pahastu vaikka naisten määrä kasvaisi roimastikin.
Enkä ymmärrä ladies clubin ideaa. Se on vaan olemassa koska sellainen "etuisuus" on mahdollista saada? Ei yllättäisi tätä valtakuntamme niinsanottua "tasa-arvo"keskustelua seuranneena... Joo kyllä naiset piristää joukossa, ei siinä mitään.
Siinähän se, naiset piristävät - vähemmistö joka saisi mieluusti kasvaa lukumääräisesti - etuisuuksia että saadaan enempi tyttöjä porukoihin. Kun tosiaan, mitä tuo nyt haittaa sitten jos tuollainen onkin, ei minua ainakaan häiritse.a9000 kirjoitti:Itse en nää yhteyttä em. asioiden välillä. Vähemmistö --> "etuisuuksia"
Enkä ymmärrä ladies clubin ideaa. Se on vaan olemassa koska sellainen "etuisuus" on mahdollista saada? Ei yllättäisi tätä valtakuntamme niinsanottua "tasa-arvo"keskustelua seuranneena... Joo kyllä naiset piristää joukossa, ei siinä mitään.

-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Naisten osion on paikka jossa he voivat keskustella rauhassa omista kokemuksistaan Saabeista ja ym ilman, että joku verbaalisesti lahjattomampi mies menee ja pilaa koko keskustelun.
Se on naisten paikka jonne miehillä ei ole asiaa, valitan.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Pääseekö moderaattorit "Ladies only" osioonpotkuhousu kirjoitti:Naisten osion on paikka jossa he voivat keskustella rauhassa omista kokemuksistaan Saabeista ja ym ilman, että joku verbaalisesti lahjattomampi mies menee ja pilaa koko keskustelun.

curry
Itse olen kyllä ymmärtänyt, että tasa-arvo tarkoittaa etuisuuksia vain naisille.Bob kirjoitti:Tasa-arvon vuoksi miehille myös omansaa9000 kirjoitti:Miksi täällä on moinen "ladies only" osio?
Eikös tuolla netissä ole jo vinot pinot naisten omia foorumeita..
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
-
- "Hirsch"
Adminit pääsee joka paikkaan, modet vain jos lupa on annettu.Stene kirjoitti:Pääseekö moderaattorit "Ladies only" osioonpotkuhousu kirjoitti:Naisten osion on paikka jossa he voivat keskustella rauhassa omista kokemuksistaan Saabeista ja ym ilman, että joku verbaalisesti lahjattomampi mies menee ja pilaa koko keskustelun.
Se on naisten paikka jonne miehillä ei ole asiaa, valitan.![]()
9-3 SC 1.8t -06
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Ei auta äijät mussutus ja teillä on jo iso hiekkalaatikko käytössä (foorumi) 

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
SS-K #1636 STCF #2