Nopeusvalvontakameran salama / kuvaustapa?
Mitä
Mitähän nuo suurin osa autoilijoista ajattelee kun pelkäävät nuita kameroita ja poliisia?
Minä en kehtaa hiljennellä kun näen jommankumman, mutta useimmast kanssaautoilijat iskevät lähes jarrut lukkoon ja siten aiheuttavat turhia vaara tilanteita.
Lisäksi ärsyttävät ne tyhmyrit jotka eivät osaa ohittaa vaikka ajavat moottoritiellä ja vielä yleensä liianlähellä edellä menijöitä.
Minä en yleensä aja juurikaan ylinopeutta mutta minä menen lähes aina silti ohi monista autoista kun olen jollakin pidemmällä reissulla, en kehtaa jäädä niiden torvien perään jonottamaan ja odottamaan heidän törttöilyjään.
pitäisi myös sakottaa sellaisia autoilijoita jotka ajavat liian hiljaa.
Just kaveri kertoi että olivat ajaneet hesassa pakettiautolla mannerheimintiellä rajoituksien mukaan, niin poliisi oli pysäyttänyt kun olivat ajaneet liianhiljaa
Minä en kehtaa hiljennellä kun näen jommankumman, mutta useimmast kanssaautoilijat iskevät lähes jarrut lukkoon ja siten aiheuttavat turhia vaara tilanteita.
Lisäksi ärsyttävät ne tyhmyrit jotka eivät osaa ohittaa vaikka ajavat moottoritiellä ja vielä yleensä liianlähellä edellä menijöitä.
Minä en yleensä aja juurikaan ylinopeutta mutta minä menen lähes aina silti ohi monista autoista kun olen jollakin pidemmällä reissulla, en kehtaa jäädä niiden torvien perään jonottamaan ja odottamaan heidän törttöilyjään.
pitäisi myös sakottaa sellaisia autoilijoita jotka ajavat liian hiljaa.
Just kaveri kertoi että olivat ajaneet hesassa pakettiautolla mannerheimintiellä rajoituksien mukaan, niin poliisi oli pysäyttänyt kun olivat ajaneet liianhiljaa

Re: Mitä
jos 80:n alueella on sata lasissa niin kyllä minä ainakin kameran tullen hidastan (etenkin kun tiedän missä kamerat on) poliisien vastaantullessa on se ja sama jarruttaako vai ei, kyllä se on sen tutkannut jo..nimimerkki useasti kokemusta asiastaKölli kirjoitti:Mitähän nuo suurin osa autoilijoista ajattelee kun pelkäävät nuita kameroita ja poliisia?
BMW 525iA Touring Executive
joo tuolle olis ollu taannoin tarvetta95power kirjoitti:Varminta irrottaa kiireisten reissujen ajaksi tuo etukilpi kokonaan. Tämä siis tarkoittaa esim. omalla kohdalla sitä, että sen voi jättää hyllylle lopullisesti. Kannattaa muuten laittaa siipimutterit, jolloin irrotus/takaisinlaitto nopeaa

9-3.1972
Kyllä tietääkseni se aika voimakkaasti välähtää... Taitaa siinä olla aurinkolasit paikallaan hetken aikaa.Reetu kirjoitti:Kun ja jos tuo kamera ottaa kuvan , huomaako sen , eli välähtääkö salama?

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
No samantien rakentaa semmonen mekanismi joka kääntää kilven ympäri hupsis kun vauhtia on sopivasti, tai sitten nykäsee vaijerilla kilven ympäri kajuutasta, kahva siihen turboruuvin viereense93tbo kirjoitti:joo tuolle olis ollu taannoin tarvetta95power kirjoitti:Varminta irrottaa kiireisten reissujen ajaksi tuo etukilpi kokonaan. Tämä siis tarkoittaa esim. omalla kohdalla sitä, että sen voi jättää hyllylle lopullisesti. Kannattaa muuten laittaa siipimutterit, jolloin irrotus/takaisinlaitto nopeaa![]()
![]()

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
Niin tai löytyyhän autosta jo valmiina alasvedettävä lippa, aurinkosuoja. Se alas ja pää piiloon kuvan oton ajaksi niin jää aika epäselväksi kuka autoa ajaa. Luojan kiitos vielä ylinopeudessa ei ole käännettyä todistustaakkaa.
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Reetu kirjoitti:Kun ja jos tuo kamera ottaa kuvan , huomaako sen , eli välähtääkö salama?
OT: Ajat kotia mennessä laitoksen kautta ja tunnustat kaiken, laita vähän ylinopeuskilsat yläkannttiin jotta omatuntosi on puhtaampi: Sano vielä että olet tehnyt sen useasti, toituvasta, jatkuvalla syötöllä...

Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Re: Mitä
Pelkäävät varmaankin turhaa, ylimääräistä rahan menoaKölli kirjoitti:Mitähän nuo suurin osa autoilijoista ajattelee kun pelkäävät nuita kameroita ja poliisia?

potkuhousu kirjoitti:Reetu kirjoitti:Kun ja jos tuo kamera ottaa kuvan , huomaako sen , eli välähtääkö salama?
OT: Ajat kotia mennessä laitoksen kautta ja tunnustat kaiken, laita vähän ylinopeuskilsat yläkannttiin jotta omatuntosi on puhtaampi: Sano vielä että olet tehnyt sen useasti, toituvasta, jatkuvalla syötöllä...