Laturi(ko)?
Pystyykö tuon jännitteensäätimen vaihtamaan -90 satkuun ilman että irroittaa laturia? Mulla rupesi myös palamaan tuo latausvalo, joten taidampa aloittaa tuosta osasta..jus kirjoitti:Niin, jännitteensäätimenä myytävä osa siis sisältää tuon transistorinnäköisen sekä lisäksi muovirunkoon koottuna hiiliharja-asetelman. Tämännäköinen kokonaisuus:
http://www.thesaabsite.com/shop/catimages/8590549.jpg
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... saadin.jpg
Motonetista esimerkiksi:
JÄNNITTEENSÄÄTÄJÄ SAAB 900 79--93
900 81--93 jos Bosch (H-moott). . . . . . . . . . . . . . . 11-3018 12.00
900 81--93 aito Bosch lämpökompensoitu. . . . . . . . . . . 11-3218 21.90
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7775
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Off top..
Täältä löytyisi 2kpl uusia Boschin säädin paketteja.
Toinen on tontun laturista ( vika ei ollut tässä, suotta ostin uuden )
ja toinen on 80A:n boschin laturista joka luuraa Escortin pellin alla ( tässäkään ei ollut vikaa ) molempien laturien viat olivat tasasuuntaaja
sillassa.
Eli täältä lähtee Boschin orkkis säädintä edullisesti, 10,- juroo kpl.
Täältä löytyisi 2kpl uusia Boschin säädin paketteja.
Toinen on tontun laturista ( vika ei ollut tässä, suotta ostin uuden )
ja toinen on 80A:n boschin laturista joka luuraa Escortin pellin alla ( tässäkään ei ollut vikaa ) molempien laturien viat olivat tasasuuntaaja
sillassa.
Eli täältä lähtee Boschin orkkis säädintä edullisesti, 10,- juroo kpl.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#