Paras tapa päästä ruosteista eroon on hankkiutua eroon koko autostaNahjus kirjoitti:
Miks sit myit ku heti uutta?

Vähän siistikuntoisempaa etsin tilalle siis.
Isovelihän siellä pellin alla on, eli 2.3T ja suht vakio..?Jokke A kirjoitti:Onpas komea! 2.0T:kö siellä konepellin alla piilottelee, vai jopa isoveli 2.3T?
Kyllähän sieltä takaikkunalte se verho löytyy..Money For Nothing kirjoitti:mut kait takaikkunaverho (orig.) on?
Ja jos sitä huomenna sais auton pestyä, niin sais tänne pari puhdasta ja parempi laatusta kuvaa näytille, myös sisältä..Defeat kirjoitti:Pistä vain lisää kuvia näytille.
Joku karalan paja jyväskylässä, toi pikkuveli sitä mulle suositteli ja joku muu osaa kertoo siitä varmaan enemmän. Itelläni ei oo paikasta muuta tietoo, kuin nimi.heikki.rantalaiho kirjoitti:Komea oli peli, ja mielenkiintoinen historia autolla![]()
Missäs muuten ajattelit käyttää dynossa? Vai ajattelitko?
http://www.turbotec.com/hakuba2 kirjoitti:Joku karalan paja jyväskylässä, toi pikkuveli sitä mulle suositteli ja joku muu osaa kertoo siitä varmaan enemmän. Itelläni ei oo paikasta muuta tietoo, kuin nimi.heikki.rantalaiho kirjoitti:Komea oli peli, ja mielenkiintoinen historia autolla![]()
Missäs muuten ajattelit käyttää dynossa? Vai ajattelitko?
Ei oo rikun auto. Vähän sinne päin, mut mul on paremmat penkit..Suomik kirjoitti:Onnea hankinnasta minunkin puolestani? Ei kai ole PCS:n peruja tämä kaunotar? Muutama ulkonäköpiirre on ainakin yhtenevä Rikun menopelin kanssa.
Puhdas arvaus, mutta jos näin on, on ainakin huollot tehty ajallaan ja ammattitaidolla!
Asiathan on aina sovittavissa..Cruor kirjoitti:Karala ei ainakaan kesällä pelkästään penkittäny, piti samalla chippailla jotain...
Mikä on RAC?? Ja mitäs muuta sinne hattuhyllyn alle pitäis laittaa..?Mimmi kirjoitti:Eipä tuossa näyttänyt kuitenkaan olevan RAC:ta
Ainakin hattuhylyn alunen oli varustettu vain vahvistimella ja konehuoneesta puuttui putki.
Juu kyl mun ois tarkoitus ainakin kesä aloittaa noilla renkailla, mutta saa nähdä mitä se kesä tuo sitten tullessaan.. Tarkoitus ois kyl hommata astetta isommat, joten sithän ne ois joutilaat.saabracing kirjoitti:kävin muuten harri kattoo niitä sun kesävanteita, jos ei ne tuu sulle eikä ossille, niin mää oon sitten varannu ne