tonnarin kansi kohtapuoliin separoituu lohkosta (kunhan tuota hiukan kerkiän avittamaan...), tarkoitus on vaihtaa pahvi ja venttilinvarren gummit (sekä nykäistä se perhanan tasapainoakselien kettinki hiisille
Kansikoneistamoita Uudellamaalla
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Kansikoneistamoita Uudellamaalla
Moro,
tonnarin kansi kohtapuoliin separoituu lohkosta (kunhan tuota hiukan kerkiän avittamaan...), tarkoitus on vaihtaa pahvi ja venttilinvarren gummit (sekä nykäistä se perhanan tasapainoakselien kettinki hiisille
). Onko kenelläkään tietoa/kokemuksia AMMATTITAITOISESTA koneistamosta, johon voisin kannen kiikuttaa plaanattavaksi ja venttilivarren gummit liimattavaksi? Alueena mieluusti pääkaupunkiseutu, Tuusula, Porvoo, Hyvinkää tai joku em. paikkojen lähistöllä sijaitseva moottorikoneistamo. Haulla yritin etsiskellä, mutta ei tärpännyt...Kiitollisena otetaan vinkkejä vastaan.
tonnarin kansi kohtapuoliin separoituu lohkosta (kunhan tuota hiukan kerkiän avittamaan...), tarkoitus on vaihtaa pahvi ja venttilinvarren gummit (sekä nykäistä se perhanan tasapainoakselien kettinki hiisille
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Mankkaalta (Espoosta) löytyy tällainen pikkupaja kuin Virtauskansi Oy. Hinnat ovat kohtuulliset ja firman pitäjä osaa kyllä hommansa, joten siinä yksi vaihtoehto mihin viedä kantesi.
Vähän isomman rahatukun kun isket pöytään, niin lähtee kanavistakin vähän kamaa pois ja tonttu rupeaa kulkemaan varmaan ihan uuteen malliin.
.
Vähän isomman rahatukun kun isket pöytään, niin lähtee kanavistakin vähän kamaa pois ja tonttu rupeaa kulkemaan varmaan ihan uuteen malliin.
Kokemusta ei ole, mutta http://www.gtmotor.fi Helsingin Pitäjänmäessä on vissiin ihan toimiva liike.
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
-
Saabikas
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Noniin, alkaahan näitä tulemaan, kiitoksia infosta. Tämän viikon aikana yritän keretä nyhtämään kannen irti, ilmoittelen sitten mihin pajalle vein, mitä tehtiin ja mitä maksoi. Vinkkejä otetaan kyllä edelleen vastaan siihen asti että kansi on irti!
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Yksi ehdotus lisää
Yksi suositus lisää: http://gamma.nic.fi/~kansiset/ Kansiset sijaitsee Laitamaalla Espoon ja Kirkkonummen rajamailla. Palvelu on ollut erittäin hyvää ja asiantuntemusta löytyy runsaasti.
900Tbo
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8104
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Moro,
"logistisista" syistä valitsin tuon Hyvinkään Kansityön (työmatkan varrella...). Huomenna kiikutan kannen pajalle, katsellaan siellä sitten asiantuntijan kanssa, mitä kaikkea kivaa sille tehdään...Pesu, plaanaus ja koeponnistus on ainakin ohjelmassa.
EDIT: Noniin, tyly tuomio: Kansi halki, korjausarvio n. 900€ --> homma jäi siihen. Painekoe ja kannen pesu kuitenkin kerittiin tekemään, kustansi n 60€ (sisälsi pakosarjan irroituksen). Ihan mukavan ja pätevänkin oloinen kaveri tuolla oli hommissa. Esitteli juuri työn alla ollutta 2 litrasen 16-v turbo saabin kantta, jossa oli pari pakoventtiiliä k**vähtänyt, kun kävin oman kannenraadon noutamassa. Kuka tunnustaa omakseen

"logistisista" syistä valitsin tuon Hyvinkään Kansityön (työmatkan varrella...). Huomenna kiikutan kannen pajalle, katsellaan siellä sitten asiantuntijan kanssa, mitä kaikkea kivaa sille tehdään...Pesu, plaanaus ja koeponnistus on ainakin ohjelmassa.
EDIT: Noniin, tyly tuomio: Kansi halki, korjausarvio n. 900€ --> homma jäi siihen. Painekoe ja kannen pesu kuitenkin kerittiin tekemään, kustansi n 60€ (sisälsi pakosarjan irroituksen). Ihan mukavan ja pätevänkin oloinen kaveri tuolla oli hommissa. Esitteli juuri työn alla ollutta 2 litrasen 16-v turbo saabin kantta, jossa oli pari pakoventtiiliä k**vähtänyt, kun kävin oman kannenraadon noutamassa. Kuka tunnustaa omakseen
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
puolen vuoden aikana taksat on nousseet 8 euroa, minulla 8 venttiilisen kannen samanlainen hoito 43 euroa.vuorpe kirjoitti:Hyvinkään kansityö
019/469330
Itse plaanasin 2.1:sen kannen tuolla ja pesu niin hinnaksi tuli joku n.35€
itseasiassa kansi oli ehjästä koneesta mutta varmuuden vuoksi vein tarkistukseen ja oli puhetta että tarvittaessa oikasu. mutta kuka yrittäjä sitä nyt jättäisi hyvän duunin laskuttamatta, ja oikaisu tehtiin "varmuuden vuoksi".
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
munkin kansi plaanattiin virtauskannessa. Hyvää palvelua ja tapahtui ihan odottaessa. Kansi oli mullakin toimivasta koneesta mutta yllättävän paljon sieltä lähti kamaa pois.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
