900 8v-89 turbottaminen

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
talkkari
"Tuplakaasari"
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 29, 2005 20:30

900 8v-89 turbottaminen

Viesti Kirjoittaja talkkari »

Onko kukaan laittanut jälkiasennuksena turboa tavalliseen ruiskukoneeseen. Jos on, niin mitä muutos vaatii. Tuleeko isojakin ongelmia, vai onnistuuko ollenkaan.?
Suabisti
"Hölösuu"
Viestit: 1850
Liittynyt: La Elo 21, 2004 23:22
Paikkakunta: Pori/Alavus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suabisti »

Tästähän löytää tuolla maan mainiolla haulla paljon juttuja. Mutta kyllähän se onnistuu, mutta jos autossani on KATTI niin se aiheuttaa pientä lisäkikkailua :)
#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
petteri75
"Hölösuu"
Viestit: 1177
Liittynyt: To Elo 14, 2003 09:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Ostoturbo?

Viesti Kirjoittaja petteri75 »

Jos vain löytyy hyväkorinen, niin kannattaa etsiä alkuperäinen turbo, nyt nekään eivät enää maksa liikaa. Vai miltä kuullostaisi 900T8 -86 900€ tai 900T16 -89 1200€ (molemmat tosin myyty jo nettiautosta)? Ajatuksena vain, että jos ko ruisku on hyvässä kuosissa niin luotettavimpana se on sellaisenaan - "omavaihtoisiin" liittyy aina pieniä eroavaisuuksia. Lisäksi vekottimen jälleenmyyntiarvo on parempi alkuperäisenä, jos parin vuoden kuluttua joku vielä vanhoilla satkuilla haluaa ajaa.. :roll:
Vastaa Viestiin