Hälyttimen koodit
Hälyttimen koodit
Moi
Hälyttimen ledi vilkuttaa kummasti kun ovet laittaa lukkoon. Onko jollain opusta millä nuo vilkaukset saa selkokielelle?
Hälyttimen ledi vilkuttaa kummasti kun ovet laittaa lukkoon. Onko jollain opusta millä nuo vilkaukset saa selkokielelle?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Käyttöohjekirjassa on muistaakseni selvitetty vilkahduksia yms. Yritin nimittäin etsiä selitystä sieltä omaan lediin, joka palaa yhtäjaksoisesti kokoajan, oli häly päällä tai ei.
Mikähän tuossa omassani sitten on? Käynnistyksenesto ja häly kuitenkin toimii...tosin lasinrikkoa en ole viittinyt koettaa!
Oliskohan siihen jotain keinoa kuinka testata?
Mikähän tuossa omassani sitten on? Käynnistyksenesto ja häly kuitenkin toimii...tosin lasinrikkoa en ole viittinyt koettaa!

Oliskohan siihen jotain keinoa kuinka testata?
Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Kun hakkaa paria kiintoavainta yhteen tai heiluttaa avainnippua hälyttimen anturin lähellä, niin minulla ainakin hälytin käynnistyy.Barney74 kirjoitti:Käyttöohjekirjassa on muistaakseni selvitetty vilkahduksia yms. Yritin nimittäin etsiä selitystä sieltä omaan lediin, joka palaa yhtäjaksoisesti kokoajan, oli häly päällä tai ei.
Mikähän tuossa omassani sitten on? Käynnistyksenesto ja häly kuitenkin toimii...tosin lasinrikkoa en ole viittinyt koettaa!![]()
Oliskohan siihen jotain keinoa kuinka testata?
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Tämänhän sai myös testattua istumalla autossa, pistää kakesta ovet lukkoon, odottelee aikansa ja rupea liikkumaan autossa. :)Mimmi kirjoitti:Lasirikkotunnistimen saa testettua joko lasirikkotesterillä tai heittämällä kiven lasista läpi :lol:
TECH:lla saadaan myös testattua lasirikon toiminta (lähinnä simuloitua sen toiminta keskukselle).
Suosittelen TECH:n luona käyntiä.
Ainakin emäntä onnistui tässä oikein hyvin, jätti muksun autoon, pisti ovet kakella lukkoon ja lähti kauppaan, hetken kuluttua kuului kaupassa kuulutus, "henkilöauto saab, rek-numero XXX-XXX, hälytin päällä parkkipaikalla!" :D
Ja siis tuo muksu on jo 7v, joka halusi itse jäädä autoon odottamaan, ettei tule kellekään väärinkäsitystä että olisi joku taapero jätetty yksin oman onnensa nojaan.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
pevi kirjoitti:
Kun hakkaa paria kiintoavainta yhteen tai heiluttaa avainnippua hälyttimen anturin lähellä, niin minulla ainakin hälytin käynnistyy.
Missäs se hälyttimen anturi muuten sijaitsee?
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Ja eikös siinä anturin vieressä ole myös nappi, josta sen lasinrikkohälyn saa tilapäisesti disabloitua. Siis jos autoon jää lapsia tai eläimiä ja ovet olisi tarvis saada lukkoon, eikä viihdyttää muita valo-/torvishow:lla...
Pitää vain osata painaa sitä nappia oikealla hetkellä ja virta-avaimenkin piti olla jossain asennossa (muistaisipa vaan missä). No, siinä manuaalissa tuokin on kyllä kerrottu
Pitää vain osata painaa sitä nappia oikealla hetkellä ja virta-avaimenkin piti olla jossain asennossa (muistaisipa vaan missä). No, siinä manuaalissa tuokin on kyllä kerrottu

900 2.1i Classic -93
9000 CS 2.0t -98
#2482
9000 CS 2.0t -98
#2482
Juu saahan sen pois ja itsehän sen myös osaan disabloida, eipä tullut vaan mieleen mainita asiasta emännällekin. :)Jartsu kirjoitti:Ja eikös siinä anturin vieressä ole myös nappi, josta sen lasinrikkohälyn saa tilapäisesti disabloitua. Siis jos autoon jää lapsia tai eläimiä ja ovet olisi tarvis saada lukkoon, eikä viihdyttää muita valo-/torvishow:lla...
Pitää vain osata painaa sitä nappia oikealla hetkellä ja virta-avaimenkin piti olla jossain asennossa (muistaisipa vaan missä). No, siinä manuaalissa tuokin on kyllä kerrottu :wink:
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Pitääpä ehdottaa vaimokkeelle jos hän menis autoon istumaan ja heiluis siellä!Tobbana kirjoitti:Tämänhän sai myös testattua istumalla autossa, pistää kakesta ovet lukkoon, odottelee aikansa ja rupea liikkumaan autossa.Mimmi kirjoitti:Lasirikkotunnistimen saa testettua joko lasirikkotesterillä tai heittämällä kiven lasista läpi![]()
TECH:lla saadaan myös testattua lasirikon toiminta (lähinnä simuloitua sen toiminta keskukselle).
Suosittelen TECH:n luona käyntiä.
Ainakin emäntä onnistui tässä oikein hyvin, jätti muksun autoon, pisti ovet kakella lukkoon ja lähti kauppaan, hetken kuluttua kuului kaupassa kuulutus, "henkilöauto saab, rek-numero XXX-XXX, hälytin päällä parkkipaikalla!"
Ja siis tuo muksu on jo 7v, joka halusi itse jäädä autoon odottamaan, ettei tule kellekään väärinkäsitystä että olisi joku taapero jätetty yksin oman onnensa nojaan.
-Sami



Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97