klo 20.00
kyselee muutamasta potkuista laistanut Saab-Urhapuro

Suorsan Kimmokin on jo ilmoittanut saapuvansa paikalle, samoin Sallinen.
Mimmi ei warmaan pääse, kun ei oo koirakalteria tuon Mustin kuljettamiseen.

No voi rähmä! Just tuolloin oon työmatkalla, p...a juttu, onks silloin seuraavalla kerralla vielä monotusta vai joko Saabistit sovittelee pukin pukuja päällensä?Firges9000 kirjoitti:Potkitaankos pikku-joulujen merkeissä tuolla Keimolassa 8.12.2005 klo 20.00
Eiköhän sitä yritetä ilmaantua silloinkin paikalle. Katsotaan, kuinka moni tulee...9000 automaatilla kirjoitti:No voi rähmä! Just tuolloin oon työmatkalla, p...a juttu, onks silloin seuraavalla kerralla vielä monotusta vai joko Saabistit sovittelee pukin pukuja päällensä?Firges9000 kirjoitti:Potkitaankos pikku-joulujen merkeissä tuolla Keimolassa 8.12.2005 klo 20.00
1.12.2005 ajettiin siitä ohi etelään. 1915.Mimmi kirjoitti:Jaska per...![]()
Minulla löytyy parikin kappaletta noita koirakaltereita, joten pääset kalterin taakse.![]()
ps. et muuten ollut Keimolassa eilen (1.12) 20.30 aikoihin.
Taitaa mun joululistani olla niin pitkä, että menee jouset koetukselle niitä tuodessa.Firges9000 kirjoitti:Jos tulet, pistä meille tarvelistaa, tuomme kamat potkijaisiin.lefa42 kirjoitti:Jos puhallin puhkuu tuohon mennessä, koitan hivuttautua sinnepäin suomea kiittelemään tonnarinkorjausvinkeistä
Saippualaatikko kirjoitti:Jos sitä tulisi kerrankin paikalle.