tuumasin
tuumasin
Onkohan tämä oikea foorumi. Mun tonnarista radio temppuilee,merkki on
Smögen, saabin oma. koodin saa ilmeisesti maahantuojalta jos se on unohtunut. Ongelma on että koodia ei saa syötettyä, numerot ei näy.
Smögen, saabin oma. koodin saa ilmeisesti maahantuojalta jos se on unohtunut. Ongelma on että koodia ei saa syötettyä, numerot ei näy.
Kyseessä lienee sama Alpine kuin täälläkin keskustelussa aukaistu CMS80-1.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=29732
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=29732
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Hölösuu"
Liekö näytöstä polttimot palaneet
No, ainakin voit kokeilla samaa, kuin mä vanhan kotistereon kanssa, eli kirkkaalla taskulampulla "numerot" saa nestekidenäytöstä näkyviin, kun sopivasta kulmasta katselee . 

Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
-
- Matalapaineturbo
Näytön valo palanut
Jos LCD-näyttö, niin valaisepa sitä taskulampulla, numerojen pitäisi erottua.
Alpinessahan numerot ei näy ruudulla näppäillessä.
Jos laite on lukossa, päälle laittaessa ruudussa lukee CODE ja viisinumeroista koodia näppäillessä (ensimmäisen numeron jälkeen) näytössä näkyy IN.
Kun viimeinen numero on syötetty, laite kytkeytyy päälle.
Jos laite on lukossa, päälle laittaessa ruudussa lukee CODE ja viisinumeroista koodia näppäillessä (ensimmäisen numeron jälkeen) näytössä näkyy IN.
Kun viimeinen numero on syötetty, laite kytkeytyy päälle.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: tuumasin
Radio tarkemmin grundig.jepo kirjoitti:Onkohan tämä oikea foorumi. Mun tonnarista radio temppuilee,merkki on
Re: tuumasin
Pika valinta napit on vähän tunnottomat,sen takia näytön numerot pitäisijepo kirjoitti:Radio tarkemmin grundig.jepo kirjoitti:Onkohan tämä oikea foorumi. Mun tonnarista radio temppuilee,merkki on
näkyä että hyväksyikö se numeron.