jarska kirjoitti:Olisikos aika järjestäytyä vielä tämän vuoden puolella...vai kiinnostaako ketään enää katella samoja naamoja Pikkulinnut kerto että jotkut oli viissiin salaa pitäny miitinkiä viikonloppuna ouluntullissa
Nyt sua on narrattu ja pahasti, ei sielä ollu ko pari humalaista Peltolan veljestä + muutama joojoomies.
P.S. Se oli se opelimies joka käräytti, eikö??
Nythän tämä vasta hämäräksi menee Opelinmieskin on ollu teijän salaseuran kokousessa ja sitten kertoo minulle että ihan ohi mennessään huomasti sattumalta joitakin saabinistejä potkimassa puskureita!
jarska kirjoitti:
Nythän tämä vasta hämäräksi menee Opelinmieskin on ollu teijän salaseuran kokousessa ja sitten kertoo minulle että ihan ohi mennessään huomasti sattumalta joitakin saabinistejä potkimassa puskureita!
Hahah. Eiku arvasin vaan ko se katteli niin pitkään meitä.
Miten ois tiistai? Luulis olevan porukalla ainaki vaapata jos vain viittii lähtä potkiin renkaita Itsenäisyyspäivänä..Pääsis kerranki itekki paikan päälle, ku illat menee aina töissä nii ei koskaan arkena ehi mukaan
Puhutaanko täällä jostain salamiitistä.. Tais siellä joitai olla.. Muutama humalainen mölisi ja koitti lätkiä biljardia niin eikä kukaan selväpäisistä edes kaahannut..
No jos tiistaina mennään hyvissä ajoin koska mulla on töihin klo 22.00.
Eikös maanantai olis parempi päivä?!?!? Joskus sillo iltasella..
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Milli kirjoitti:Puhutaanko täällä jostain salamiitistä.. Tais siellä joitai olla.. Muutama humalainen mölisi ja koitti lätkiä biljardia niin eikä kukaan selväpäisistä edes kaahannut..
No jos tiistaina mennään hyvissä ajoin koska mulla on töihin klo 22.00.
Eikös maanantai olis parempi päivä?!?!? Joskus sillo iltasella..
no hö.Vois pitää miitin ennen joulua et sais vaikka lahjavinkkejä joltain ku emäntä o nii vaativa.Ku sille ei uus turbo kuulemma kelpaa.Höh,ihime meininkiä.
No niin kaikki oulun kaabittajat ja kaabittaret ! Jotta joku miitti edes onnistuisi ennen ensi kesää niin heitän päivämäärän kehiin ja paikan. Ne jotka pääsee niin saapuu paikalle tai sitten vaihto ehtoisesti enemistö joka varmasti pääsee saa heitää ajan ja paikan.
Epävirallinen yhden tai useamman miehen miitti perinteisessä torirannassa aittakahvilan viereisellä parkkipaikalla 7.1.2006 LA klo 13:00 (kerkeää näpätä hyviä kuvia ennen kuin tulee pimeä), tervetuloa