900i vm86 mystinen vika

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
pj52
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 20:49
Paikkakunta: pori

900i vm86 mystinen vika

Viesti Kirjoittaja pj52 »

:? mikä mahtaa olla vikana kun kylmänä käy ihan ok mutta kun lämpenee niin silloin tällöin jostain pytystä sytytys niinkuin pätkisi vika ei aina vaihdettu jo jakajankansi tulpanjohdot pyörijä tulpat seokset säädetty sytkä kohdallaan tuntuu mystiseltä vetää ja kulkee ok. :x
petromies
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Heinä 28, 2005 23:02
Paikkakunta: Oulun seutu

Viesti Kirjoittaja petromies »

Saattaisiollahullinanturimenossa
fforslund
"Aero"
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Heinä 25, 2005 10:33
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja fforslund »

Sytytyspuola voisi olla syyllinen :?: :idea:
Mulla ei ollekaan lopussa halunnut kännistyä lämpimänä mutta kylmänä kävi ok. Veto loppui tyhjäkäynnillä liikkeelle lähtiessä. :evil:
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face? :)
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8265
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Mulla meni viime keväänä Annista puola ja parhaimmillaan käynti oli kuin Subarun bokserissa. Välillä kävi hyvin ja välillä vähän huonommin. Samalla meni liuta tulppia ja yhdet tulpanjohdot.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin