nalleolut kirjoitti:hyvästi suomen uusiutuvalle autokannalle! olisha se kivaa maksaa 75 vm tupla ysistä esim uuden karhean 95 vero....... näinhän se menis.......
Mutta silloin olisikin kysymyksessä uutta vastaava peli, tai ainakin 51 -prosenttisesti Tietysti wanhasta kulkineesta tulee täysin nykyaikaista auto vastaava kaikin tavoin jos siihen vaan vaihtaa yli 50% osia, ei kait tuota lainkohtaa pilanpäiten olisi tehty?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
vilpertti kirjoitti:Kysyisin Mäenyrjöltä erästä seikkaa. Jos vaihdan ysikuutoseni itsekantavat takalokasuojat niin monta kertaa, että maaginen sadan prosentin raja ylittyy, niin mitä siitä seuraa?
nimim. vaihdanko kalsarit?
Ensinnäkin nimeni on Yrjömäki, eikä Mäenyrjö. Tämän lisäksi voin Vilpertille kertoa, että jos vaihtaa itsekantavat takalokasuojat ensimmäisen kerran niin prosentit menevät vain tämän yhden kerran. Sen jälkeen lokasuojat voi vaihtaa vaikka 3297 kertaa, mutta tästä ei enää tule prosenttiseuraamuksia, koska näiden kyseisten itsekantavien takalokasuojien prosentit on jo merkitty otteeseen. Siis saman osasta prosentit menevät vain ja ainoastaan yhden kerran.
Kiitän vastauksestanne parahin Yrjömäki. Se oli selventävähkö ja sutjakka. Pahoittelen sekaannusta nimenne kanssa ja pyrin sen tästä lähtien muistamaan ja käyttämään korrektia kirjoitusasua (essua).
nalleolut kirjoitti:hmm kerran vaihtaa isomman padan autoon ja merkkauttaa otteeseen sen jälkeen saa vapaasti harrastaa kone modausta pelkoa prosenteista......
Kyllä. On kuitenkin syytä huomioida moottorin tehoa ja tilavuutta koskevat rajoitukset, prosentit menevät vain kerran. Määräykset ovat määräyksiä.