Firges9000 kirjoitti:Satkuissa yms ne ovat samassa lootassa, paitsi perän öljyt erikseen.
Häh..?
Juuei näin...Satkussa vaihdelaatikko toimii moottorin öljypohjana, mutta vaihteistoöljyt, moottoriöljyt ja peräöljyt on kyllä kaikki ihan omissa pikku kiuluissaan
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
ruttunen kirjoitti:jossa on vaihteisto sekä moottori öljyt samassa niin niihin ei oo varmaan hirveästi vaihtoehtoja
Tonnarissa on vaihdelaatikkoöljyt ihan eri kammiossa.
Satkuissa yms ne ovat samassa lootassa, paitsi perän öljyt erikseen.
Ei pidä paikkaansa. Moottoriöljy ja laatikkoöljy ovat täysin eri öljytiloissa og900/99/90. Perä voidellaan samalla öljyllä kuin itse vaihdelaatikko (paitsi automaattivaihteisto, jossa perä erillään tietysti automaattiöljystä).
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
jcarlson kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. Moottoriöljy ja laatikkoöljy ovat täysin eri öljytiloissa og900/99/90. Perä voidellaan samalla öljyllä kuin itse vaihdelaatikko (paitsi automaattivaihteisto, jossa perä erillään tietysti automaattiöljystä).
Juurikin näin. Meinasin ihan sekaantua tässä kun kuitenkin pitkän linjan saabisti Firges9000 lauseli tuollaista...
Moottoriöljy ja laatikkoöljy ovat täysin eri öljytiloissa og900/99/90. Perä voidellaan samalla öljyllä kuin itse vaihdelaatikko (paitsi automaattivaihteisto, jossa perä erillään tietysti automaattiöljystä).