Pakoputken kiinnittimet

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
aon
"Ruisku"

Pakoputken kiinnittimet

Viesti Kirjoittaja aon »

Terve,

Ysikympin takapöntössä on reikä, lykkää savut päin bensatankkia. Ajattelin ruveta irroittamaan sitä, mutta ovatko nuo kiinnittimien mutterit jotain tuumakokoja, kun ei oikein tahdo löytyä sarjasta sopivan kokoista avainta?

EDIT: Olihan se 12mm kun tarpeeksi hakkasi ruosteita pois :), taitavat vaan olla niin jumissa että helpompi hajottaa nuo ja ostaa uudet :?
stara
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja stara »

joo uutta vaan, ei niitä yleensä ehjänä ees saa auki. laikalla vaan tai sit vääntää hylsyllä ylikireelle niin katkee nopeemmin kuin avaamalla.
pitkät hylsyt sit myös mukaan.

muhviliilokset tuppaa oleen työläitä, viimeistä voi yrittää heiluttaa päästä niin löystyy, keskimmäisen olen joskus ottanu silleen jotta olen laikannut kuoren miltei olemattomiin ja katkassu taaempaa. sit oon taas heilutellu päästä niin löystyy.
nää koskee siis pelkän takapään ja keskiosan vaihtoo jos etummainenkin niin sithän son helppoo, päkkiks vaan. :)
pelkkä etuosa tietenkin pätkäsemällä niin jotta jää hyvä varsi ja sit heilutusta.
Pakosarjan laipan ruuvit oon herkistelly jo etukäteen ettei sit tarvii alkaa nysväämään itse vaihdossa.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Vastaa Viestiin