Lueppä käyttöopas, kohdasta jossa neuvotaan saabin käynnistäminen...Baas900 kirjoitti:Ruiskuautoissahan ei saa painaa kaasua käynnistettäessä, pahentaa vain tilannetta.
Ei lähe millään käyntiin!
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
En viittiny laittaa uutta aihetta, koska mun asia kulkee saman otsikon alla, mutta autona Noppa.
Elikkäs, ajelin tyytyväisenä kotia kohti ja auto sammui keskelle tietä.
Sahaa hyvin käynnistäessä, vaihettu muutama päivä sitten virranjakajan kansi ja pyörijä. Ei auttanut joten huomenna on tarkotus vaihtaa virtayksikkö.
Entäs jos sittenkään ei starttaa?
Elikkäs, ajelin tyytyväisenä kotia kohti ja auto sammui keskelle tietä.
Sahaa hyvin käynnistäessä, vaihettu muutama päivä sitten virranjakajan kansi ja pyörijä. Ei auttanut joten huomenna on tarkotus vaihtaa virtayksikkö.
Entäs jos sittenkään ei starttaa?

Bob Marley - Jamming
Vaikkei nyt todennäköistä kesken ajon irtoaminen olekaan, kysyn kuitekin: onko tällä kertaa huohotusletkut ja muut imusarjan letkut paikallaan?amig0 kirjoitti:Elikkäs, ajelin tyytyväisenä kotia kohti ja auto sammui keskelle tietä.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=30287
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00