Joo vaikee valinta mullakin noiden vanteiden kanssa. Jotain suuntaa saa helposti kun ottaa omasta autosta sivukuvan digikameralla, sitten kaivaa netistä vaikka vannepuljujen sivuilta vanteiden kuvia ja kikkailee ne kuvankäsittelyohjelmalla omaan autoon. Huolella tehtynä tulee ihan aidon näköistä (ainaki melkeinpertti666 kirjoitti:Auttakaa.. tana noita erilaisia vanneselaimia "selaillessa" tulee vaan pääpipiksi, elikkäs minkämerkkistä ja mallista 17" vannetta Teillä on og 9-3:ssa, ja kuvia saa laittaa myös (isompia kuin postimerkit noissa vanneselaimissa)...alustasarjan lisäksi täytynee kesäksi myös kumikokoa kasvattaa 16" - > 17", ja nythän jo aurinko paistaa, eli aika on käsillä
![]()
..noi Saabin double 36 - elikkäs aeron vanteet on mun makuun, mutta niitten hinta metro-autossa ei enää ole
, tietääkö joku mestaa esim ruottissa josta sais halvemmalla ja toimittais suomeen? en halua kolhittuja, vaan melko uuteen autoon uudet vanteet
Toi on kyllä komia väri ainaki tohon, ja pyörätkin sopii ihan kivasti.turbo-s kirjoitti:Tiedättekö onko tuo kuvassa olevan punaisen Saabin maali alkuperäisväri?
Oman pirssin pistän kesään mennessä maalaukseen ja tuo väri näyttäis olevan aika liki sitä mitä olen aatellut.
bilsporttia kun kattoo tai noita erilaisia klubilaisten autoja huomaa että ei spoikat tai maskit tai helmat maksa ihan niin paljoa kuin suomessa..pade kirjoitti:Taitaa kyl olla rakenneltu toi punanen...Viggenii ei oo kyl ton värisenä saanut..Eikä tos oo katolla antennia, mikä ainaki mun Viggenis on..Ei kovinkaan harvinaista tuol ruotsis et laitetaan myös Viggenin spoikkaa noihin ja ng900 vaihdetaan 9-3 takaluukku jne...
Aika varmasti rakennettu, väristä en osaa sanoa onko saabilta saanut mutta uskoisin olevan joku jälkijuttu
Onhan noita "kameleonttivärejä" olemassa mitkä eri kulmassa näyttää eri värisiltä. Just tollasen ruskea-violetti-yhdistelmän olen nähny jossain japsiautossakin.saabracing kirjoitti: Hieman öfftöpic, tykkää kuka tykkää,..
<nipsnaps>kuvat veks</nipsnaps>
Photoshop ? njääh ???
Nukutaanhan välillä
Hakemasi väri taitaa olla Cayenne red (koodi 256). Löysin vuoden 2000 esitteestä. On hieman vaaleampi kuin uusien mallien myötä tullut Merlot red (koodi ???). Olen 110% varma, että edellä olleessa NG900/9-3 Aero/"wannabe"-Viggenin väri on juuri tuo Cayenne red.turbo-s kirjoitti:Ei auta muu kuin mennä automaalaamoihin katselemaan värivaihtoehtoja.
Kävin pari viikkoa sitten alustavasti kyselemässä paikallisesta automaalaamosta hintaa maalaukselle pohjatöineen. Hinta oli noin 1300 euroo.