Onko kellään kokemusta seuraavien kauppojen tarjoamista näytöllisistä dvd soittimista ?
http://www.tronica.fi
http://www.digitaali.info
Kuinkahan mahtaa soittimet toimia pakkasella ?
Auto dvd soitin?
Kyseisistä soittimista ei ole mitään tietoa, mutta itse ainakaan en uskaltaisi ostaa ilman pientä testausta 
Miten tunnistaa mp3:t, kestääkö haku kauan, toistaako kaikki tarvittavat formaatit, toistaako naarmuiset levyt ym.ym.ym. eli jonkinlainen tuntuma tuosta kyllä mielestäni pitäisi saada ennen rahojen luovuttamista.
En selannut sivua tarkemmin, mutta onko näitä missään liikkeessä myynnissä?
Jos tuollaista näytöllistä soitinta meinasit, niin "heikoin lenkki" Suomen talvessa (ja muutenkin) on varmaan tuo motorisoitu paneeli.
Nuo "käyttäjien" kommentit ovat aika hyviä
http://tronica.fi/kauppa/product_review ... iews_id=11
Soitin kehutaan erittäin hyväksi ja asiakas kertoo jopa itse tulevaisuudessa ostavansa sellaisen...
EDIT:
Tuolla digitaali.info:lla näyttää ainakin yhteystiedot olevan Läntiselle Pitkällekadulle Turkuun, josta tuotteita voi myös noutaa. Sinne sitten vaan testaamaan soitinta.
Muista kertoa kokemukset myös tänne foorumille

Miten tunnistaa mp3:t, kestääkö haku kauan, toistaako kaikki tarvittavat formaatit, toistaako naarmuiset levyt ym.ym.ym. eli jonkinlainen tuntuma tuosta kyllä mielestäni pitäisi saada ennen rahojen luovuttamista.
En selannut sivua tarkemmin, mutta onko näitä missään liikkeessä myynnissä?
Jos tuollaista näytöllistä soitinta meinasit, niin "heikoin lenkki" Suomen talvessa (ja muutenkin) on varmaan tuo motorisoitu paneeli.
Nuo "käyttäjien" kommentit ovat aika hyviä

http://tronica.fi/kauppa/product_review ... iews_id=11
Soitin kehutaan erittäin hyväksi ja asiakas kertoo jopa itse tulevaisuudessa ostavansa sellaisen...
EDIT:
Tuolla digitaali.info:lla näyttää ainakin yhteystiedot olevan Läntiselle Pitkällekadulle Turkuun, josta tuotteita voi myös noutaa. Sinne sitten vaan testaamaan soitinta.

Muista kertoa kokemukset myös tänne foorumille

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Itse en viitsisi/uskaltaisi ostaa tuommosta missä on näyttö ja soitin samassa. Ihan vaan sen vuoksi kun maksavat aika julmetusti eikä ole ns. "merkkilaite".
En sitten tiedä mihin vehkeeseen olet ajatellut laittaa, mutta omaani olen tuumannut yhdistelmää JVC:n dvd-soitin ja tuolta digitaali.infosta flippinäyttö, kun kerran on 2 din-aukkoa autossa. JVC maksaa Saksasta suoraan 225-270 euroa (mallista on "karvalakki" ja hieman paremmilla toiminnoilla varustettu), kitupiikiltä muistaakseni 270-330 euroa tjsp. Pelkät näytöthän ovat aika halpoja.
En myöskään usko että tämä flippimekanismi niistä pakkasista kärsisi, ei Suomessa nykyään sellaisia pakkasia olekaan notta se mekaniikka ei toimisi. Näyttötekniikasta en sitten osaa sanoa että mitä se kestää. Eihän niitä tosiaan varmastikaan ole suunniteltu alunperin -20 asteessa toimimaankaan?
Mutta tuon asian suhteen voi varmaan olla yhteydessä tuohon digitaali.infon kaveriin, ensin laitat sen sanomaan että kestää pakkaset ja sen jälkeen toteat tuovasi takaisin jos ei toimikaan luvatuissa lämpötiloissa. 

En sitten tiedä mihin vehkeeseen olet ajatellut laittaa, mutta omaani olen tuumannut yhdistelmää JVC:n dvd-soitin ja tuolta digitaali.infosta flippinäyttö, kun kerran on 2 din-aukkoa autossa. JVC maksaa Saksasta suoraan 225-270 euroa (mallista on "karvalakki" ja hieman paremmilla toiminnoilla varustettu), kitupiikiltä muistaakseni 270-330 euroa tjsp. Pelkät näytöthän ovat aika halpoja.
En myöskään usko että tämä flippimekanismi niistä pakkasista kärsisi, ei Suomessa nykyään sellaisia pakkasia olekaan notta se mekaniikka ei toimisi. Näyttötekniikasta en sitten osaa sanoa että mitä se kestää. Eihän niitä tosiaan varmastikaan ole suunniteltu alunperin -20 asteessa toimimaankaan?

Ostin viime kesänä tonnariini kitupiikistä ZENEC ZEMW700DMM -merkkisen 7" motorisoidun näytön ja erillisen JVC KD-DV 5101 -dvd-soittimen. Näyttö on ainakin tähän asti toiminut aivan loistavasti, ei minkäänlaisia ongelmia.Jos tuollaista näytöllistä soitinta meinasit, niin "heikoin lenkki" Suomen talvessa (ja muutenkin) on varmaan tuo motorisoitu paneeli.
Näytön kuvanlaatu ei ole kyllä parhaimmasta päästä mutta kyllä se riittävän hyvä on leffojen katseluun autossa. Jotain pientä värinää näkyy näytön yläreunassa, saattaa ottaa häiriötä jostain, täytynee tutkia kun jaksan.
Mutta muuten se oli kyllä mielestäni hyvä ostos. Hintaa pelkällä näyttölaitteella oli 359€ ja dvd-soittimella 249€.