Voi että käy bemaristien egon päälle,
vaikka tuossa tosiaan vain verrataan vakiota ja viritettyä autoa.
Hauska lukea kun vaippaikäiset väittelevät keskenään fysiikan laeista ja penarin paremmuudesta...pari todella käsittämätöntä kommenttia minkä kirjoittaja ei tiedä onko lintu vai kala.
Ja joka toisessa kommentissa ympäri mennään yhteen tullaan-meininki.
Tuossa koko topic kokonaisuudessaan;
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=15930
Mutta erityisesti tämän kommentin kirjoittanut (sivulla 8 ) ansaitsee erityisen kiitoksen tekniikkaan ja automerkkien historiaan perehtymisen takia!!
---------------
"Eikös tuo päinvastoin osoita, että bemu se ottaa vaparista lähes samat, kuin joku muu saa hikiseen irti keston rajalla kiikkuen turbon + 20v avulla

Ahdin on "kiva" tehtaille, joilla ei tietotaito muuhun riitä vrt. Saab, Volvo ym. Ja silti ei tahdo tehoja löytyy...
M-koneitakin taitaa paukkua enempi huonon käsittelyn johdosta, eli "iskä maksaa, mut ajamaan ei opeta" porukka polkee kylmänä ylikierroksilla niitä rikki vähän väliä.
Hondan koneista ei tosiaan viitti juuri kirjoitella, sen verran sinistä pilvee ja öljynkatkuja on tullut seurailtua liikenteessä Hondien perässä - oli uus tai vanha.

---------------------
-Voi kun sain revetä.
Saabilla ei tietotaito riitä tehdä vapareita


Mutta turbotekniikoiden suunnittelussa ei varmaan pojalle jäisi saabista paljoa negatiivista mainittavaa,tai mistä sitä tietää,kun ei näytä muutenkaan ymmärtävän mitään.
No, mutta hauskaa oli silti lukea!