Maptunin toimitusnopeudesta

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Make5
"Aero"

Maptunin toimitusnopeudesta

Viesti Kirjoittaja Make5 »

Tilasin tuossa hieman yli 1.5kk:ta sitten stage1sen, mankuvenan&letkusarjan autooni ja edelleen odotellaan. Boxi on ilmeisesti saapunut jo jokunen viikko sitten mutta jälkimmäisiä osia odotellaan edelleen. Haku-komennolla löysin lähinnä boxin hitaasta toimituksesta, mutten muista osista.
Onko muilla vastaavia kokemuksia ja miten olette toimineet?

Palvelu on ollu muutoin kaikin puolin kiitettävää, maileihin paukkuu vastaukset aina seuraavaksi arkiaamuksi eikä myyjällä (toivottavasti) ole vielä hermot menneet kärsimättömän asiakkaan kanssa.
Ei kai tuolla hillitön kiire kohta enää ole, talvi tulee ja silloin ei tehoa niinkään tarvita kun nuo rajoituksetkin ovat mitä ovat, silti matka-ajoa tulee paljon ja vääntöä kaivataan.
Kaikki kunnia ko. firmalle, mutta nopeudessa on parantamisen varaa (kaikki tavarat luvattiin 1.5-2viikossa).

Modit: jos topicci on mielestänne väärässä paikassa niin siirtäkää/poistakaa halutessanne, kiitos.
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Ongelmana on mankkuvenan saatavuus. Itse olen kahden hajonneen tilalle odottamassa parhaillaan uutta. Olenkohan jo 1,5 kk odottanut. Toivottavasti kohta J-P saa mankkuvenoja.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

tevisu kirjoitti:Ongelmana on mankkuvenan saatavuus. Itse olen kahden hajonneen tilalle odottamassa parhaillaan uutta. Olenkohan jo 1,5 kk odottanut. Toivottavasti kohta J-P saa mankkuvenoja.
Miksi ette osta mankkuvenoja PCS:ltä? Sieltä mä ostin.
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
tevisu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Turbo Sensonic kirjoitti:
PCS:ltä ei taida saada Maptunin toimittamia venoja ilmaiseksi takuuseen... :wink:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

tevisu kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:
PCS:ltä ei taida saada Maptunin toimittamia venoja ilmaiseksi takuuseen... :wink:
Ai kyseessä oli takuuasia. Sitähän mä en voinut saada selville aikaisemmasta viestistäsi :oops:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
jthing
"Aero"

Viesti Kirjoittaja jthing »

Joo-o täälläkin on tuttu aika kauan odotellut venaa takuuseen ja odotteli myös Stege 1 + vena&letkut toimitusta melkoisen aikaa kesällä.

Mun mielestä toi on huonoa palvelua kun ei ne venat nyt niin harvinaisia voi olla. Toisaalta muu palvelu onkin sitten ollut hyvää, vain toimitusajat on ongelma.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
Make5
"Aero"

Pistin tuossa viime viikon lopulla Ruotsiin mailia ja sieltä tulikin nopeasti vastaus, että heiltä oli yksinkertaisesti unohtunut muiden tilausten lomassa paketistani tuo mankuvena.
Nyt vaan odotellaan ja toivotaan, että saataisiin jo kaikenkaikkiaan yli 6kk kestänyt tonnariprojekti loppuun kahden tulevan viikon aikana, muuten venyy jo ensi vuoden puolelle.
Make5
"Aero"

Noniin,

Saimme eilen illalla vihdoin ja viimein osat kiinni autoon ja ainakin näin 400kilometrin jälkeen tuntuu toimivan oikein mukavasti (koputtaa puuta). Tehomuunnos paperilla 'pitäisi' olla vakiosta 170hv:sta noussut noin markalla, mutta vaikea sanoa totuutta ilman penkitystä. Perstuntumalta on pakko sanoa että ero on melkoinen, alavääntöä tuli pienen kylän verran lisää (260->380nm, rajoitettu automaatin takia, edelleen paperilla siis) ja nyt jaksaa vetää aivan koko kierrosalueen läpi.
En muuta sano kuin että kyllä se vetää hieman huulta kohti korvaa kun rekasta vetäisee ohi, rajoitusten mukaisesti tietenkin.

Kaiken kaikkiaan jäi todella hyvä maku firmasta ja heidän toiminnastaan, vaikka aikaa tilauksen jättämisestä itse osien kiinni saamiseen menikin noin 2kk (kiitos magneettiventtiilien toimitusvaikeuksien).
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Olikos se Tonttu vai 9-5 mitä pitää alkaa väistelemään? :) Eli millä kiesillä huristelet täällä Jyväskylässä?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Make5
"Aero"

Eli tummanvihreä -95 9000 CSE 2.3tbo, nykyään opiskeluiden ja työn takia lähinnä liikun Lappeenrannassa (=Skinnarilassa) ja Varkaudessa, mutta tulee sitä Jyväskylässäkin piipahdettua aina välillä :)
T-urpo
Matalapaineturbo

Maptunia Saabiin

Viesti Kirjoittaja T-urpo »

Miksi päädyit tilamaan Ruotsin Maptunilta etkä päräyttänyt naapuriin Joutsenoon...oliko hinta se seikka joka ratkaisi valinnan vai mikä..itse taisit hoitaa kuitenkin asennuksen 8O ?
Jussi Juonio # 1996

Saab 9-3 SC 2,0 TS vm.06, Saab 95E vm.69
Saab OG900 16V vm.91 sekä Saab OG900 2,1 5D vm.93.
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Kai Make5 on kuitenkin tilannut kamat Joutsenoon, koska ensimmäisessä viestissä lukee, että boksi on tullut, mutta muita kamoja odotellaan. Nuo boksit tulevat Ruotsista Joutsenoon, siellä ei tehdä noita ohjelmointeja. Ja hinnat on ihan samat eli ei Ruotsista saa sen halvemmalla, kuin täältäkään. Ruotsin poijat vaan tuppaavat vastaamaan noihin kyselyihin pikkusen tarkemmin, että mistä kiikastaa, kun tavarat viipyvät. Joka tapauksessa hommat hoituvat, mutta Freetulla ja Johnyllä toimii asiakaspalvelu vielä pikkusen paremmin.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Make5
"Aero"

Juurikin noin miten G-mies selitti :)
Vastaa Viestiin