Kromi rinkulat 9000:n mittaristoon. Mistä?
Eli se on lyötävä sit mittaristo palasiks, jos haluaa vaihtaa väriä..?
No tossa pari hahmotelmaa mun mittarista. Eivaan tolla perus piirto-ohjelmalla saanu tota savyä oikeen halutun laiseks..

Tiedä sit kumpi ois parempi väri, punainen vai sininen? No ehkä tohon muuhun taustaan toi punainen sopis paremmin..?
No tossa pari hahmotelmaa mun mittarista. Eivaan tolla perus piirto-ohjelmalla saanu tota savyä oikeen halutun laiseks..

Tiedä sit kumpi ois parempi väri, punainen vai sininen? No ehkä tohon muuhun taustaan toi punainen sopis paremmin..?
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
Joo, mulla on satkussa metallirinkulat mittareiden ympärillä. On itse väsätty, joten hinta ja saatavuus on jokaisesta itsestään kiinni...G-mies kirjoitti:Jos en ihan väärin muista, niin JuHem nimimerkin omaavalla on autossaan(og900) jonkinlaiset rinkulat mittareiden ympärillä. Kannattaa vaikka kysäistä mistä on löytynyt ja mihin hintaan.
Matti
Minä tein ne yksinkertaisesti ohuesta metalliliuskasta joka on noin neljä-viisi milliä leveää. Pingotin sopivan mittaisen pätkän rinkulaksi mittarin aukkoon ja tinasin saumakohdan (lähes) huomaamattomaksi. Tämän tein ylimääräisen mittariston kanssa koska se luonnollisesti kärsi hieman tinausoperaatiossa. Valmiin tuotoksen sitten siirsin auton omaan mittaristoon. Kojelaudan ja mittariston siinä tietysti joutui purkamaan atomeiksi, mutta minulla se oli onneksi jo tehtynä muiden projektien takia.
Ei loppujen lopuksi mikään hankala homma. Omasta viitseliäisyydestä vain kiinni

900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
-
- "Hirsch"
Vaihteeksi mieleenkiintoista tekstiä!JuHem kirjoitti: Joo, mulla on satkussa metallirinkulat mittareiden ympärillä. On itse väsätty, joten hinta ja saatavuus on jokaisesta itsestään kiinni...
Minä tein ne yksinkertaisesti ohuesta metalliliuskasta joka on noin neljä-viisi milliä leveää. Pingotin sopivan mittaisen pätkän rinkulaksi mittarin aukkoon ja tinasin saumakohdan (lähes) huomaamattomaksi. Tämän tein ylimääräisen mittariston kanssa koska se luonnollisesti kärsi hieman tinausoperaatiossa. Valmiin tuotoksen sitten siirsin auton omaan mittaristoon. Kojelaudan ja mittariston siinä tietysti joutui purkamaan atomeiksi, mutta minulla se oli onneksi jo tehtynä muiden projektien takia.

"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
JuHem kirjoitti:Joo, mulla on satkussa metallirinkulat mittareiden ympärillä. On itse väsätty, joten hinta ja saatavuus on jokaisesta itsestään kiinni...G-mies kirjoitti:Jos en ihan väärin muista, niin JuHem nimimerkin omaavalla on autossaan(og900) jonkinlaiset rinkulat mittareiden ympärillä. Kannattaa vaikka kysäistä mistä on löytynyt ja mihin hintaan.
Matti
joo niin on

tossa olis mun versio metallli "reunoista" http://kuvablogi.com/nayta/iso/img16323.jpg

on se nyt vähän komeempi kun orkkis

9000 cd -96, 96 SUPER GL -77
SUKUVIKA KUN SAABILLA SUUNNISTELEN
SUKUVIKA KUN SAABILLA SUUNNISTELEN
Tietoa tuli
Kyselyyni vastattiin:
"Kromikehyksiä saadaan tilaamalla ja hinta on 48,-/srj.
T:Riku Seijari
PRO-Carservice Oy
p.014-282200"
"Kromikehyksiä saadaan tilaamalla ja hinta on 48,-/srj.
T:Riku Seijari
PRO-Carservice Oy
p.014-282200"