Jarrut vinkuu
Woking on vikinän oma merkki. Annissa oli sellaiset. Ajoin loppuun kahdessa vuodessa ja vikisi välissä ihan ***keleesti. Ei hyvät.
Turbossa on TRW-Lucasit edessä ja takana. Kostealla kelillä on kuulunut toisinaan pientä vikinää, muuten ihan ok. Annin nykyisistä ei oo mitään hajua, kun veli vaihtoi ne pari vuotta sitten. Ei vikise sitten millään ja stoppaa järkyttävän hyvin, varsinkin ku viime vuonna poltin ne oikein hyvin (pääsylinteri jumi ja ajoin väkisin töihin).
Turbossa on TRW-Lucasit edessä ja takana. Kostealla kelillä on kuulunut toisinaan pientä vikinää, muuten ihan ok. Annin nykyisistä ei oo mitään hajua, kun veli vaihtoi ne pari vuotta sitten. Ei vikise sitten millään ja stoppaa järkyttävän hyvin, varsinkin ku viime vuonna poltin ne oikein hyvin (pääsylinteri jumi ja ajoin väkisin töihin).
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Sen verran on tullut Saabeja ajettua ja jarrupaloja testattua että alkuperäiset palat pitää parhaiten , Lucaksen palat vinkuu ja ei pidä jne, italialaiset ELFin palat on kuin turpeesta puristetut ( ei oo kyllä itellä ollu..). Isäukolle vaihdettiin juridit ja ei oo tullut ajettua niillä niin ei tiedä miten pitää vaan oli siinä huonot jarrut ennen remppaa verrattuna omiin orgis -paloilla varustettuun "vanhajarruiseen". Jarrupala testissä pärjäs juridit kyllä hyvin . Aika näyttää tekeekö niillä Espanjan poikain paloilla mitään.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147