Nyt jurppii sonera!
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Nyt jurppii sonera!
Eli tätä helvatan pät..pät..pätkimistä soneran kaapelinetin kanssa.
Taitaa tosiaan olla koko itä-suomen alue soneralla jumissa!
Tätä on ollut jo kolmatta päivää,kahdella kaverilla on soneran adsl-liittymä ja niillä alkoivat ongelmat jo 5pv sitten.
Eli kun selaa nettiä niin sivuja avatessa kestää pitkään ja lopuksi tulee "sivua ei voi näyttää",joskus saattaa mennä jollekkin sivulle ja toimii ehkä 20sek korkeintaan.Kun menee jumiin niin ei auta kun odottaa ja painella vähän väliä päivitä-nappia,josko tokenisi.
Hermot menee.
Asiakaspalvelu on ihan jumissa,ja sielläkin adsl-puolella sanotaan vaan että ongelmia itä-suomessa,olis hyvä tietää jokin deadline milloin rupeaa toimimaan viimeistään,kun kerran tästä maksetaan!
Melkein mahdotonta laittaa edes sähköpostia kellekkään kun jumittaa niin paljon.
Sen verran itsekkin olen nettiaddikti että tämä jurppii mieltä.
Sainpahan avauduttua!
Mites muilla itä-suomalaisilla?
-EDIT- jo 7 kerta kun yritän lähettää tätä viestiä.
Taitaa tosiaan olla koko itä-suomen alue soneralla jumissa!
Tätä on ollut jo kolmatta päivää,kahdella kaverilla on soneran adsl-liittymä ja niillä alkoivat ongelmat jo 5pv sitten.
Eli kun selaa nettiä niin sivuja avatessa kestää pitkään ja lopuksi tulee "sivua ei voi näyttää",joskus saattaa mennä jollekkin sivulle ja toimii ehkä 20sek korkeintaan.Kun menee jumiin niin ei auta kun odottaa ja painella vähän väliä päivitä-nappia,josko tokenisi.
Hermot menee.
Asiakaspalvelu on ihan jumissa,ja sielläkin adsl-puolella sanotaan vaan että ongelmia itä-suomessa,olis hyvä tietää jokin deadline milloin rupeaa toimimaan viimeistään,kun kerran tästä maksetaan!
Melkein mahdotonta laittaa edes sähköpostia kellekkään kun jumittaa niin paljon.
Sen verran itsekkin olen nettiaddikti että tämä jurppii mieltä.
Sainpahan avauduttua!
Mites muilla itä-suomalaisilla?
-EDIT- jo 7 kerta kun yritän lähettää tätä viestiä.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
Itse tein vastaavassa tilanteessa kylmän viileästi niin että jätin maksamatta netistä tökkineiltä päiviltä. Verkkomaksuun laitoin viestiksi ettei toiminut 7 päivänä ja maksoin sit noin 3/4 kuukauslaskun. Muutamaan otteeseen jouduin soittamaan asiakaspalveluun ja yrittävät perintäänkin panna vajaan kympin maksua, mutta jälkikäteen pahoittelivat aiheuttamaansa vaivaa ja häiriötä
Älä ihmeessa maksa pätkiviltä päiviltä mitään! Korvauksia on tietääkseni mahdotonta saada, mutta maksamatta voi kyllä jättää, jos ei kerran saa maksamaansa palvelua... Saavathan jotain motivaatiota pitää palvelua pystyssä.

900 T16 Aero -84
#2673
#2673
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Laita reklamaatio ja saat kivasti alennusta. Laita viestiin päivät jolloin on eniten ahdistanut. Mäkin sain yhden kk ilmaisiksi.
Yksi vinkki kokeile yhteyttä ilman välipalvelin asetuksia.
Yksi vinkki kokeile yhteyttä ilman välipalvelin asetuksia.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
tuo tosiaan auttaa, itellä on paikallisen puh. yhtiön netti ja on pätkiny kohta vuoden, mut kukaan ei oo tullu korjaamaan vieläkää nvaikka taas ennen joulua lupasivat tulla.potkuhousu kirjoitti:Laita reklamaatio ja saat kivasti alennusta. Laita viestiin päivät jolloin on eniten ahdistanut. Mäkin sain yhden kk ilmaisiksi.
Yksi vinkki kokeile yhteyttä ilman välipalvelin asetuksia.
mutta koska valitin niin kauan niin nyt on 8meganen netti megasen hinnalla ollu jo kesäkuusta asti
BMW 525iA Touring Executive
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 7321
- Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
- Paikkakunta: Helsinki
Mun Sonera -ongelmat ei koske laajakaistaa, vaan puhelimen WAP -palveluja. Koska puhelimeni merkki on Panasonic (ei Nokia, joka on varmaan 99% suomalaisista), niin kun Sonera päivittää WAP -sivujaan, niin ne eivät pelitä meikäläisen puhelimessa sen jälkeen, koska sivut on tietty "koodattu" Nokialle.
Olen nyt vuoden aikana valittanut asiasta pari kertaa ja kummallakin kerralla on vain sanottu, että joo joo, ongelma tiedetään ja sitä tutkitaan. Korjataan, kun löydetään vika. Sitten yht'äkkiä, yleensä joskus kuukauden päästä WAP -sivut alkaa toimia ilman, että Soneralta kukaan ottaisi yhteyttä ja sanoisi, että sivut pelittävät nyt. Tosi "asiakaspalvelua"
Pystyisiköhän tuosta WAP -palvelun toimimattomuudesta hakemaan korvauksia?
Yksi toinen huono juttu, mikä liittyy Soneraan on se, että lopettivat WAP -palvelun, jossa pystyi tsekkaamaan puhelimen vastaajaan tulleet viestit ilman, että niitä tarvitsi kuunnella (eli kuka on soittanut ja kuin kauan viesti on kestänyt jne.). Viestit pystyi myös poistamaan napin painalluksella soittamatta itse vastaajaan. Palvelulle ei kuulemma ollut käyttöä, niin se lopetettiin ja nykyään viestit pystyy poistamaan ainoastaan soittamalla vastaajaan
No tietysti meikäläinen käytti tuota WAP -viestipalvelua melko usein, joten kiitti vaan Sonera! 
Olen nyt vuoden aikana valittanut asiasta pari kertaa ja kummallakin kerralla on vain sanottu, että joo joo, ongelma tiedetään ja sitä tutkitaan. Korjataan, kun löydetään vika. Sitten yht'äkkiä, yleensä joskus kuukauden päästä WAP -sivut alkaa toimia ilman, että Soneralta kukaan ottaisi yhteyttä ja sanoisi, että sivut pelittävät nyt. Tosi "asiakaspalvelua"

Pystyisiköhän tuosta WAP -palvelun toimimattomuudesta hakemaan korvauksia?
Yksi toinen huono juttu, mikä liittyy Soneraan on se, että lopettivat WAP -palvelun, jossa pystyi tsekkaamaan puhelimen vastaajaan tulleet viestit ilman, että niitä tarvitsi kuunnella (eli kuka on soittanut ja kuin kauan viesti on kestänyt jne.). Viestit pystyi myös poistamaan napin painalluksella soittamatta itse vastaajaan. Palvelulle ei kuulemma ollut käyttöä, niin se lopetettiin ja nykyään viestit pystyy poistamaan ainoastaan soittamalla vastaajaan


#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
OT: Ja miksi ei ole WAP käyttäjiä, nooh koska kuluttajille ie mainostetaja kerrota uusista palveluista. Nykyään tuntuu olevan vain hinta kilpailua puhelunhinnoista mutta se muu joka on taustalla jää kertomatta. WAP palveluissa on monta hyvää ja hyädyllistä juttua mutta niiden käyttämättämyys ajaa ne lopulta poistettavien palvelujen listalle. Kuluttaja on aina vähän hidas ja tarvii hyviä ohjeita. Tuntuu olevan pahasti sitä vikaa palveluntarjoajilla että suunnitellaan erikoinpalveluita vain tietylle käyttäjäryhmälle ajattelematta että muitakin puhelimia on olemassa. Esim ohjeet sivuilla yleensä vain Nokia puhelimille vaikka käyttäjiä löytyy myös muista merkeistä. Sama vika windows vs mäcci vs linus, pienet ja hyvät merkit taas unohdetaan.
Isot jyrää ja niiden ehdoila mennään.
Isot jyrää ja niiden ehdoila mennään.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
On kyllä ollut soneralla paljon ongelmia täälläkinpäin nettiyhteyksissä.Mutta nyt on mennyt vähän aikaa ihan kivasti.kop,kop.
En kyllä pitäisi päivääkään tota soneraa jollei siihen kuuluisi kylkiäisenä toi keltaisenpörssin palvelu.Asiakaspalvelu on pelkkä vitsi,ei sinne puhelimella pääse ja sähköposteihin kukaan ei viitsi vastata.Taitavat kaivaa omaa kuoppaansa.Olin soneran asikkaana n:10 vuotta kännykkä puolella,onneksi sanoin vihdoin ja viimein sopimuksen irti ihan vaan kostoksi huonosta palvelusta..
En kyllä pitäisi päivääkään tota soneraa jollei siihen kuuluisi kylkiäisenä toi keltaisenpörssin palvelu.Asiakaspalvelu on pelkkä vitsi,ei sinne puhelimella pääse ja sähköposteihin kukaan ei viitsi vastata.Taitavat kaivaa omaa kuoppaansa.Olin soneran asikkaana n:10 vuotta kännykkä puolella,onneksi sanoin vihdoin ja viimein sopimuksen irti ihan vaan kostoksi huonosta palvelusta..
Oma kokemus Soneran palvelusta:
Tilasin HomePNA huoneistoliittymän, odotin pari kuukautta, mutta asentajaa ei luvattuun aikaan mennessä kuulunut. Soitin ja valitin, asentaja tuli varmaan seuraavana päivänä.
Asentaja tsekkas omalla koneellaan, että netti toimi. Minulla netti ei toiminut ja syyksi paljastui, ettei tunnuksiani oltu avattu lainkaan. Tähänkin meni pari päivää.
Sitten lopulta kun netti "toimi" niin pätkintä oli jatkuvaa ja johtui kiinteistön puhelinverkosta. HomePiina tekniikassa ei riittänyt puhti jos oli metrikin jatkopiuhaa puhelinpistokkeesta. Valitin ja valitin ja valitin ja sain kuukauden ilmaista nettiä, mutta toiminta ei siitä parantunut.
Lopulta, kuukausien kuluttua yritin soittaa ja sanoa irti, mutta kuten tavallista, puhelinpalvelu oli varattu. Laitoin sitten asiakastukeen sähköpostia, että se on loppu nyt ja jos tulee asiaa niin voivat sieltä päästä soitella. Seuraava yhteydenotto heidän päästään oli uusi nettilasku! (tässä vaiheessa oli jo toinen netti käytössä). Oli sitten pakko yrittää taas soittaa ja kun asiakaspalvelu lopulta vastasi oli heidän vastauksensa "se sähköposti on kuule niin tukossa, ettei niitä maileja kukaan lue". Sehän minun olisikin jo pitänyt tietää.
Ovat kuulemma Soneralla nyt keskittymässä jo olemassaolevien asiakkaiden palvelun parantamiseen... että jaksamista vaan kohtalotovereille.
Tilasin HomePNA huoneistoliittymän, odotin pari kuukautta, mutta asentajaa ei luvattuun aikaan mennessä kuulunut. Soitin ja valitin, asentaja tuli varmaan seuraavana päivänä.
Asentaja tsekkas omalla koneellaan, että netti toimi. Minulla netti ei toiminut ja syyksi paljastui, ettei tunnuksiani oltu avattu lainkaan. Tähänkin meni pari päivää.
Sitten lopulta kun netti "toimi" niin pätkintä oli jatkuvaa ja johtui kiinteistön puhelinverkosta. HomePiina tekniikassa ei riittänyt puhti jos oli metrikin jatkopiuhaa puhelinpistokkeesta. Valitin ja valitin ja valitin ja sain kuukauden ilmaista nettiä, mutta toiminta ei siitä parantunut.
Lopulta, kuukausien kuluttua yritin soittaa ja sanoa irti, mutta kuten tavallista, puhelinpalvelu oli varattu. Laitoin sitten asiakastukeen sähköpostia, että se on loppu nyt ja jos tulee asiaa niin voivat sieltä päästä soitella. Seuraava yhteydenotto heidän päästään oli uusi nettilasku! (tässä vaiheessa oli jo toinen netti käytössä). Oli sitten pakko yrittää taas soittaa ja kun asiakaspalvelu lopulta vastasi oli heidän vastauksensa "se sähköposti on kuule niin tukossa, ettei niitä maileja kukaan lue". Sehän minun olisikin jo pitänyt tietää.
Ovat kuulemma Soneralla nyt keskittymässä jo olemassaolevien asiakkaiden palvelun parantamiseen... että jaksamista vaan kohtalotovereille.
Eetu Pajala #1516
eetu.pajala attantatta kotinet.com
eetu.pajala attantatta kotinet.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8098
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Täsmälleen samanlaisia kokemuksia Soneran HomePNA:sta, paitsi että asennus hoitui sovitulla tavalla ja irtisanominenkin ilman suurempia tuskia. Ihan mahdotonta pätkimistä, ja siihen onnelliseen aikaan kun tuota liittymää joutui käyttämään, oli Soneran sähköpostipalvelun ongelmat tapetilla ihan telkkariuutisia myöten...Kotisivutkin toimivat joka toinen viikko pari päivää...normaali kirjoitti:Oma kokemus Soneran palvelusta:
Tilasin HomePNA huoneistoliittymän,
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Sain jopa äsken yhteyden asiakaspalveluun kun jonotin ensin nukahtamiseen asti,ja sainkin erittäin tärkeän tiedon;"ÖÖ...Siellä varkauden suunnalla on kyllä tällä hetkellä ongelmia..."
Ja siirto tekniselle puolelle jonka jonotus kyllä poltti lopullisesti päreet ja katkaisin puhelun.
No nyt puhelun jälkeen on netti toiminut normaalisti jo 5min,kop kop.
Katsellaan kuinka kauan taas toimii...
Ja siirto tekniselle puolelle jonka jonotus kyllä poltti lopullisesti päreet ja katkaisin puhelun.

No nyt puhelun jälkeen on netti toiminut normaalisti jo 5min,kop kop.
Katsellaan kuinka kauan taas toimii...

- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
- Solifer Export Thermomat -73 - Kesämopo
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Jonottanut asiakaspalveluun 58min
ja lopetin.
Mä löysinkin asiakaspalvelusta sitten myöhemmin ihmisen ja sain hänen email osoitteenkin eli laitan ongelmani aina hänelle suoraan ja saan asiani hoidettua. Laitoin ko henkilölle ison kasan suklaatakin viime jouluna hyvästä palvelusta.
Se muu asiakaspalvelu on syvältä.

Mä löysinkin asiakaspalvelusta sitten myöhemmin ihmisen ja sain hänen email osoitteenkin eli laitan ongelmani aina hänelle suoraan ja saan asiani hoidettua. Laitoin ko henkilölle ison kasan suklaatakin viime jouluna hyvästä palvelusta.
Se muu asiakaspalvelu on syvältä.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Vaasan seudulla on soneralla ollut samoja ongelmia koko syksyn ja pistää ihmetyttämään kun niitä pe...le saada kuntoon.
Olen yrittänyt soittaa tuonne vikapäivystykseen mutta "kunto" on loppunut odotteluun, nettin kautta on tullut vastaus kuukauden päästä ja ihan ympäripyöreitä vastauksia silloinkin. Paska mikä paska. Jos ei pian ala toimimaan niin täytyy vaihtaa operaattoria.

Olen yrittänyt soittaa tuonne vikapäivystykseen mutta "kunto" on loppunut odotteluun, nettin kautta on tullut vastaus kuukauden päästä ja ihan ympäripyöreitä vastauksia silloinkin. Paska mikä paska. Jos ei pian ala toimimaan niin täytyy vaihtaa operaattoria.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Ainut ongelma on se että muutkin operaattorit ovat aika syvältä. Nimimerkillä kaksi Saunantaakse Oyj operaattoria kokeillut ja kertaakaan eivät saaneet toimitettua perille asti.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
potkuhousu kirjoitti:Ainut ongelma on se että muutkin operaattorit ovat aika syvältä. Nimimerkillä kaksi Saunantaakse Oyj operaattoria kokeillut ja kertaakaan eivät saaneet toimitettua perille asti.
Näin olen itsekin kuullut.Mitäs tässä sitten pieni ihminen voi tehdä noiden suurten koneistojen kanssa?On se vaan saatana kun asiakas ei ole enää kuningas kuten ennenvanhaan monessa asiassa.