Kamalaa... viime yönä näin unta, että mulla oli tonnarista kansi irti ja kansi oli halki kakkospytyn jälkimmäisestä pakoventtiilistä ulospäin. Tämähän oli vain unta, olihan .
G-mies kirjoitti:Kamalaa... viime yönä näin unta, että mulla oli tonnarista kansi irti ja kansi oli halki kakkospytyn jälkimmäisestä pakoventtiilistä ulospäin. Tämähän oli vain unta, olihan .
totta: sininen ysiysini pari viikkoa sitten erällä histaajalla, ja perjantaina paikallisessa saab-huollossa pakokaasusäädöissä.
viime yön uni: oli ko. autolla huoltamon pihassa. istuin auton sisällä, ja auton eteen astuivat ko. saab-huollon vetäjä, sekä se histaajaheppu. alkoivat nykiä konepellin etureunasta. avasin heille konepellin, ja he kiukkusina tempaisivat sieltä koko koneen ylös ja heittivät sen viereiseen ojaan, potkivat vielä öljypohjan lommoille.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Tulipa nähtyä oikein painajainen. Jostain kumman syystä otin tonnarista kannen irti, ja totesin että sehän on halki, oikein reilusti, sitten joku ääni sanoi, että kyllä sillä voi ajaa, laita takaisin vaan. Sitten heräsin kun rupesin miettimään mistä saan kannentiivisteen.
Toivottavasti ei ollut enneuni
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Miten minusta tuntuu että porukoille tekisi loma hyvää.
Ja sellainen loma minne ei mennä SAABilla, eikä siellä ole SAABeja..
*ylipäätänsä mitään autoja*
9000CD23T kirjoitti:Miten minusta tuntuu että porukoille tekisi loma hyvää.
Ja sellainen loma minne ei mennä SAABilla, eikä siellä ole SAABeja..
*ylipäätänsä mitään autoja*
Jotenkin vaan tuli tällainen tunne...
Mikäs se semmoinen paikka on, ja millä sinne muka pääsee, jos ei Saabilla?
Edit: Ja mitä siellä tekisin?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
olin 99 combicoupellani liikenteessä, käännyin kolmiontakaa isolle tielle niin poliisit oli heti pysäyttämässä. pysähdyin, katsoivat autoa, ja viittoivat tien sivuun. ajoin tien sivuun, ja kytät työnsi mun auton takapää edellä lumiseen ojaan että sen oli tarkoitus jäädä sinne. vähän päästä olivat purkaneet takarenkaat ja takajarrulevyt pois, siinä vaiheessa ihmettelin että mitä prkl tää juttu oikein on.
tällaisen unen näin viikko sitten
viime öinen uni: lefa42 -nimimerkki oli ostanut tummansinisen 3-ovisen 80-vuosimallin satkun. esitteli sitä minulle, katselin sisälle, ajettu 192tkm, oven helmat priimat, hoin "tämän mä haluan, tämän mä haluan". hetken päästä oltiin tehty vaihtokaupat, mä olin antanut punaisen ysiysini vaihdossa kun siinä oli leima loppumetreillä. tutustuin lisää tähän satkuun, sisusta oli samanlainen oranssi kuin 76 vuosimallisissa tuplayseissä, etupenkkien selkänojat oli myös vanhaa mallia ja etuniskatyynyyn oli upotettu voltti- ja öljynpainemittari niin että ne näkyivät takamatkustajille . takapenkit oli siistit ja niissä oli eriskummalliset mutta alkuperäiset takaniskatyynyt. päästiin pyörittelemään autoa myös "autogrillissä" ja todettiin että pohja oli lähestulkoon ruosteeton, pientä käytön jälkeä. auton ollessa ylösalaisin sitä oli kohta jo korjaamassa kaks kaveria ihmisen kokoislla lenkkiavaimilla, irroittivat jotain alatukivarsia tms. toinen kavereista oli jus-nimimerkki. jus antoi moitteita toiselle kaverille joka sössi jotain ja rikkoi lenkkiavaimen. en muista enempää unesta.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)