Kai luit myös nämä ohjeet täältä: http://www.swedishwrench.com/flashcode.htmsuora6 kirjoitti:http://www.swedishwrench.com/flashcodediagram.htm
tuota ohjetta seuraamalla ei onnistunut vikakoodien luku.Lykkäsi sieltä testinastasta 12v ulos.Mikähän mulla nyt on oikkarissa?
Eli LH 2.2:sta _ei saa_ yrittää lukea vikakoodeja, koska se ei onnistu ja laitteesta saattaa karata toimintasavut pihalle. Katittomassa vehkeessä on yleensä 2.2 ja IMM:n kyljessä seossäätöruuvi.
Mutta bensanpaineiden mittaus onnistuu kun haet hydrauliikkaliikkeestä suutintukin pääjän sopivan tuplabanjopultin, banjoliittimen, pätkän bensaletkua ja painemittarin. Sitten on helppo jatkaa vianhakua, kun tietää missä paineet pyörivät ajossa. Älä ota mittaria kuitenkaan sisälle vaan vaikka lasinpyyhkijän alle tuulilasille.