Tuo simonssi on käytännössä ikas surkee esitys pakoputken valmistajilta.
Siviiliautossa ei kovin käytännöllinen kun pitää noi vastakkaislähdöt sellasen hirveen päpätyksen. Omat modifioidut putket toimivat paremmin eli lähtöjen yhtymiskohta siirrettävä jouhevammaksi. Samalla välipöntön voi jättää pois ja laittaa takaloksun sisään jonkun mahdollisimman ison läpivirtausvaimentimen pelkistään. Äänet huomattavasti hiljaisemmat mutta ulos raikaa aikas napakasti. Jos haluaa yhdellä putkella pelata.
Paras tapa on varmasti vetää suoraan kahdella putkella taakse väliputken kera, mutta tuo Simons on helppo valinta, jos ei kuupalla ajele kuin vaikka kesäisin ja halua ole vääntää putkia itse.
Olihan mulla kuva omasta entisestä putkesta ja Simonssista vierekkäin, jos tuosta nyt mitää näkee. Tuo oma tekele oli toiminnaltaan ehkä parempi, mutta ihan hyvin Simonssillakin kiekui
Kyllä Simons on ihan hyvä putki normiajoon, kuten Himmee tuossa totesikin.
Tuo Simons tulee myyntiin, koska turbotusprojektin takia joutunen tekee uuden putken kokonaan.... tai siis en viitsisi tuota Simonssia pilkkoa ja käyttää siitä vain osaa.
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -