Autoa hieman viritetty. Ahtaa max 1.1bar. Reilu puolitoista kuukautta ja ~3tkm takaperin alkoi ilmenemään nykimistä täysahdoilla, tällöin vaihdoin tulpat ja nykiminen loppui.
Tänään nykimistä täyspaineilla ilmeni taas. Vaihdoin autoon toisen di-kasetin vahvan epäilyksen vallitessa edellisen viallisuudesta. (kävi välillä startissa kolmella ja välillä ajossakin)
Muuta erityistä autosta: Nuo max paineet eivät pysy kuin jonkun pari viikkoa, sitten alkaa tippumaan jonnekkin 0.9-0.8baariin max ahdot. Di/apc boksin nollaaminen auttaa tähän. Nollasin boksin viimeksi tänään, ennen nykimisen ilmenemistä.
Coltti kirjoitti:Autoa hieman viritetty. Ahtaa max 1.1bar. Reilu puolitoista kuukautta ja ~3tkm takaperin alkoi ilmenemään nykimistä täysahdoilla, tällöin vaihdoin tulpat ja nykiminen loppui.
Tänään nykimistä täyspaineilla ilmeni taas. Vaihdoin autoon toisen di-kasetin vahvan epäilyksen vallitessa edellisen viallisuudesta. (kävi välillä startissa kolmella ja välillä ajossakin)
Muuta erityistä autosta: Nuo max paineet eivät pysy kuin jonkun pari viikkoa, sitten alkaa tippumaan jonnekkin 0.9-0.8baariin max ahdot. Di/apc boksin nollaaminen auttaa tähän. Nollasin boksin viimeksi tänään, ennen nykimisen ilmenemistä.
Mites koneen lämmöt ? Ettet ajele kylmällä koneella niin kuin itse ajelin kuukauden...
Bensapumppu uusittu kuulemma jonkun edellisen omistajan toimesta reilu vuosi sitten. Pumppu pitää myös aivan tervettä ääntä. Jos nykiminen johtuu vähäisestä bensansaannista = nakuttaa, niin miksi di/apc ei laske ahtoja??