YSI-3 ei ei edelleenkään käynnisty
YSI-3 ei ei edelleenkään käynnisty
Onko mahdollista että sain ikuisen kiusaajan Saabistani.
Viime perjantaina AJOIN Saabin Hertsikan Länsiautoon. Eli jälleen korjaamolle samasta viasta. Eivät huolineet sisään kun ei löytynyt vikakoodia. Oli Itiksen Toyotatalon korjaamopäällikön lausunto viasta, vaan ei riittänyt. Tänään menin Länsiautoon jälleen, nyt keula pystyssä vetämällä. 167000 km ajettu 98
Ajotietokone, pensapumppu kaikkiko pitäis vaihtaa jotta se vikakin menis romukoppaan mukana.
Onko yleensä lupa odottaa Saab 9-3:lta luotettavia kilometrejä tulevaisuudessa.
Vaimolla nimittäin keittää aika pahasti. Hän kun odottaa tän hintaluokan fiudelta ihan vaan startista käymään ja turvallista menoa. Eikä joka kerta mietintöö päästäänkö matkaan vai ei.
Siis voiko Saabista saada vuosiksi luotettavan kaverin, vai pitäiskö vaihtaa vielä, kun autokauppa siihen suostuu. Meinaan menee vaihtoon jos nyt eivät saa kuosiin.
Viime perjantaina AJOIN Saabin Hertsikan Länsiautoon. Eli jälleen korjaamolle samasta viasta. Eivät huolineet sisään kun ei löytynyt vikakoodia. Oli Itiksen Toyotatalon korjaamopäällikön lausunto viasta, vaan ei riittänyt. Tänään menin Länsiautoon jälleen, nyt keula pystyssä vetämällä. 167000 km ajettu 98
Ajotietokone, pensapumppu kaikkiko pitäis vaihtaa jotta se vikakin menis romukoppaan mukana.
Onko yleensä lupa odottaa Saab 9-3:lta luotettavia kilometrejä tulevaisuudessa.
Vaimolla nimittäin keittää aika pahasti. Hän kun odottaa tän hintaluokan fiudelta ihan vaan startista käymään ja turvallista menoa. Eikä joka kerta mietintöö päästäänkö matkaan vai ei.
Siis voiko Saabista saada vuosiksi luotettavan kaverin, vai pitäiskö vaihtaa vielä, kun autokauppa siihen suostuu. Meinaan menee vaihtoon jos nyt eivät saa kuosiin.
YSI-3 on Saabini rekkari
Re: YSI-3 ei ei edelleenkään käynnisty
Eipä tuollaiseen paikkaan kannata autoansa viedä, jos vain vikakoodeja pitäisi löytyä.unski881 kirjoitti:...Eivät huolineet sisään kun ei löytynyt vikakoodia....
...Saabista saada vuosiksi luotettavan kaverin, vai pitäiskö vaihtaa vielä, kun autokauppa siihen suostuu. Meinaan menee vaihtoon jos nyt eivät saa kuosiin.
Niin, osta vaikka uusi bensa Mondeo. Heinäkuussa tuli työpaikalle uutena ja neljän viiden tonnin paikkeilla jätti parikertaa käynnistymättä. Syy - laturi viallinen.


#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
YSI-3 käynnistyy nyt ja toivottavasti huomenna
Että sellainen tapaus. Hain tänään Saabin Länsiautosta ja lasku huh, huh....? 1000egee Siinä tais mennä Itiksen Toyotatalokin ulapalle. Meinaan vaativat mua osallistuun kakunjakoon, koska oli vaihdettu uutta osaa.
- Älä unta nää, sanoin, koska Saabi jo luovutustilantessa ei käynnistynyt.
Panivat silloin ajonestolaitteen syyksi. Onneks rupes tökkiin heti käytössä.
- Pensapumpun vaihto ei varmaan onnistunut Toyota talossa, koska he eivät sitä harkinneet, vaikka epäilivät pensansyöttöä. Olishan työ tehty omalla tehtaalla. Erikois työkaluja kuulemma vaati. Fitti duuni toi pumpunvaihto 4,5tuntia kuulemma meni yhdeltä mieheltä. Pensatankin sisällä pumppu uiskentelee. Eiku tankin tyhjennys ja irrotus. Ilmankos tää homma olis jätetty tuonnemmaks, olis menny mun piikkiin hetken päästä.
- Selvis se syy miksi Saabi oli tullut vaihtoon. Kundi pysty jujuttaan Toyotataloo, koska fiude toimi ainakin sisään ajettaessa. eikä paljastunut sisääntulotesteissä.
- Tätä se on, kannattaa ostaa fiude isosta talosta, takuut pelaa vaikka hiukan vaatimalla.
-Onko Saabissa vielä muita yhtä kinkkisiä ja kalliita vaihdettavia. Työhän se nykyään maksaa. 10e osa vaihto oi maksaa hunajaa.
-Mäkö luulin et Lancian kytkinasetelma oli kelju vaihdettava, kun piti purkaa edestä kasapäin kampetta. 360e töineen 3v sitten.
- Älä unta nää, sanoin, koska Saabi jo luovutustilantessa ei käynnistynyt.
Panivat silloin ajonestolaitteen syyksi. Onneks rupes tökkiin heti käytössä.
- Pensapumpun vaihto ei varmaan onnistunut Toyota talossa, koska he eivät sitä harkinneet, vaikka epäilivät pensansyöttöä. Olishan työ tehty omalla tehtaalla. Erikois työkaluja kuulemma vaati. Fitti duuni toi pumpunvaihto 4,5tuntia kuulemma meni yhdeltä mieheltä. Pensatankin sisällä pumppu uiskentelee. Eiku tankin tyhjennys ja irrotus. Ilmankos tää homma olis jätetty tuonnemmaks, olis menny mun piikkiin hetken päästä.
- Selvis se syy miksi Saabi oli tullut vaihtoon. Kundi pysty jujuttaan Toyotataloo, koska fiude toimi ainakin sisään ajettaessa. eikä paljastunut sisääntulotesteissä.
- Tätä se on, kannattaa ostaa fiude isosta talosta, takuut pelaa vaikka hiukan vaatimalla.
-Onko Saabissa vielä muita yhtä kinkkisiä ja kalliita vaihdettavia. Työhän se nykyään maksaa. 10e osa vaihto oi maksaa hunajaa.
-Mäkö luulin et Lancian kytkinasetelma oli kelju vaihdettava, kun piti purkaa edestä kasapäin kampetta. 360e töineen 3v sitten.
YSI-3 on Saabini rekkari
Oma kokemus on, että siinä puljassa laatuun vaikuttavat suurestikallo kirjoitti:Mitäs kaikkea on länsäris tapahtunu? Mulla alkaa puntit tutisee kun sieltä oon itekin auton aikoinaan hankkinu. Eikö lafkaan kannata hirveästi luottaa?
- työnjohtajan (Saab-)osaaminen ja asenne
- työn tekevän henkilön kokemus/taito
Eli siis Länkkäriltä voi saada hyvääkin työtä ja näin lieneekin pääsääntöisesti.
Mutta kun tuntihintana on yli 80 euroa, niin kannattaa olla kriittinen. Siihen hintaan pitäisi mielestäni saada jo kunnon laatua ilman joka ainoan nippelin ja nappelin syynäämistä tarkasti.
#2332
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Isompi idän ihme Skoda Superb Combi 2.0 TDI -19
ex. Skoda Octavia Combi -17, 9-5 2.3t wagon -03, 9-3 -01,Opel Vectra -98,VW Vento -96,Volvo 440 -91, 900i -88, 90 -85, 99 -79
Tais mennä jauhot vika laariin...


Saatiin käyntiin ja eiku fiude takaisin baanalle.




Kaveri vaan virkkoi, tämäpä hyvä kysymys, kun ei koodia synny ja fiude jää ruutuun.
Itse työ Länkkärissä oli nopea ja kallis 1000e.


YSI-3 on Saabini rekkari
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1032
- Liittynyt: To Huhti 07, 2005 19:48
- Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
vai vielä satasella selvii.
Nylkivät AUTO-VUOKSESSA 550€ pelkkä pumppu
töineen kehtasivat pyytää 718€ , joka on tingitty hinta. Alunperin melkeen 800€
Auto kehrää nyt kun kissa. Kiva on lopputilistä maksella tommosia summia.
Työt ei jatkukkaan 1.1.2006 niinkuin piti. No onneks ei kuitenkaan heti joudu rahapulaan, elle saappi säry TAAS !
Nylkivät AUTO-VUOKSESSA 550€ pelkkä pumppu

töineen kehtasivat pyytää 718€ , joka on tingitty hinta. Alunperin melkeen 800€
Auto kehrää nyt kun kissa. Kiva on lopputilistä maksella tommosia summia.
Työt ei jatkukkaan 1.1.2006 niinkuin piti. No onneks ei kuitenkaan heti joudu rahapulaan, elle saappi säry TAAS !
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377