Öljyittä seisominen aiheuttaa jumiamisen aika äkkiä, mutta oli pakko laskea, kun laatikkokin lähtiBreadfan86 kirjoitti:No eihän siihen tarvittu kuin rukkaset, sopivat kalut ja 3½ h aikaa.![]()
Oli muutes muutama mäntä aika jumissa, mutta kyllä ne sieltä pois tuli.
Kyllähän ne kustannukset harmittaa, mutta se on hieno tunne, kun auto pelaa, vaikka rahaa olisikin palanut.Breadfan86 kirjoitti:Hohhoi, nyt alkoi armoton ketutus. Ei pitäisi laskeskella näitä kustannuksia. Remontin loppusaldoksi tulisi pyöreät 280€. Eli eipä jää edes tankilliseen bensaa rahaa. Sitten taitaakin auto olla pitkän aikaa seisonnassa, ja armeijan lomilla täytyy tyytyä tuohon opeliskiin.
toi on kyl kulttuuriteko että lähdit kunnostamaan tuota, mielestäni 280 on pieni hinta sille. itse olen pienen ajan sisällä upottanut kahden käyttöautoni kunnostuksiin niin monta satasta etten tohdi edes laskea, nelinumeroiseen lukuun lienee vielä vähän marginaalia.Breadfan86 kirjoitti:Hohhoi, nyt alkoi armoton ketutus. Ei pitäisi laskeskella näitä kustannuksia. Remontin loppusaldoksi tulisi pyöreät 280€. Eli eipä jää edes tankilliseen bensaa rahaa. Sitten taitaakin auto olla pitkän aikaa seisonnassa, ja armeijan lomilla täytyy tyytyä tuohon opeliskiin.
Tosi on, autoon kannattaa sijoittaa, muuten rahat vain hukkuvat, ainakin itselläBreadfan86 kirjoitti:Niin, pieni summa tuo loppujen päältä on, mutta...
Kyllähän tuohon paljon mielummin rahaa laittaisi jos olisi tuloja. Nämäkin rahat on viimeisestä palkasta tuolta rengasliikkeestä.
Vaan toisaalta kun ajattelee, että mihinkä mä nuo rahat laittaisin, jos en autoon. Johonkin vieläkin turhempaan luultavasti. Kummasti multa on aina kaikki rahat kadonnu, vaikka ajattelee, ettei olekaan ostanut paljon mitään. Nytkin kun katsoo tuota lompakkoa, kolme viikkoa sitten siellä oli 500€ ja nyt puolen sentin nippu kuitteja ja 105€
Tuli tässä mieleen, kuinka kauan yleensä kestää Matkahuollolla laittaa bussiennakko tilille?
Sitten on syytä soittaa.Breadfan86 kirjoitti:Niinno, paketti oli noudettu viime perjantaina, eikä vielä näy rahoja. Pitäsköhän ruveta soittelemaan tuonne matkikseen.lefa42 kirjoitti:Eiköhän tuossa bussiennakossa pari päivää ole viivettä?