Satkun merkilliset valot

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2083
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

meikäläisen 86 vuoden varaosa satkussa sammuvat valot 0-asennossa et oiskohan jo tolloin jäänyt pois huomiovalo asento.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5874
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tturku »

mulla on 2 900, ja -84 mallissa lukee rekkarissa erikoisedoissa, että toimii alennetulla jännitteellä, -86 mallissa en muista, että lukis rekkarissa mitään valoista, mutta aina palaa valot, vaikka katkaisija olisikin 0 asennossa, jos vaan on autossa virrat päällä.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Montoya kirjoitti:Nuo päivävalot on tullu myöhempiin vuosimalleihin. Eikös tuo Dimebakin satku ole -92, eli joskus silloin on muuttunut.

Edit: Olis vähän sellanen tuntuma, että samoihin aikoihin on tullu sisävaloon viiverele.
mulla ollut kaksi -92 mallista ja niissä ei ole sisävalon viivettä,
isäukon -93 mallissa taas on.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Porukoiden 900S -92:ssa on sisävalon viive, keskuslukko, sähköpeilit ja lasit. Tossa muuten mietin eräänä päivänä sen sisävaloviivereleen avaamista ja kytkennän kopioimista. Sehän on kuulemma toteutettu varsin yleisellä viivepiirillä 555, mikäli huhu pitää paikkaansa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Mertmi kirjoitti: Tossa muuten mietin eräänä päivänä sen sisävaloviivereleen avaamista ja kytkennän kopioimista. Sehän on kuulemma toteutettu varsin yleisellä viivepiirillä 555, mikäli huhu pitää paikkaansa.
Tuo olisi kyllä tutkimisen arvoinen asia. Ei tarvitsisi ostella ylihinnoiteltuja releitä :)
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
saab87
"Hölösuu"
Viestit: 3273
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:26
Paikkakunta: Rautjärvi

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Mertmi kirjoitti:Tossa muuten mietin eräänä päivänä sen sisävaloviivereleen avaamista ja kytkennän kopioimista. Sehän on kuulemma toteutettu varsin yleisellä viivepiirillä 555, mikäli huhu pitää paikkaansa.
http://www.csgnetwork.com/dimmerdelayproj.html


-myrkky-
Rouva JuAn
#2311
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

No jehna! Miullahan on tommoseen osat hyllyssä! Eiku tekemään ;)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin