onko kukaan nähnyt
onko kukaan nähnyt
semmoisia autoja
kuin 900S 5d VUU-687(airflow) ja ja 900 3d MHX-653(aeron helmat)
olisi kiva tietää mitä näille nykyään kuuluu. kummatkin oli nettiautossa jokin aika sitten myynnissä. mutta mihin lie ovat päätyneet.
kuin 900S 5d VUU-687(airflow) ja ja 900 3d MHX-653(aeron helmat)
olisi kiva tietää mitä näille nykyään kuuluu. kummatkin oli nettiautossa jokin aika sitten myynnissä. mutta mihin lie ovat päätyneet.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Kävin tuota VUUta katsomassa, kun se oli trokarilla myynnissä tuossa lähellä.
Melko "rapa"kuntoiselta näytti.
Vain yhdet huonot renkaat peltivanteilla, etupuskuri oli KAUHEA ja helmapaloja puuttu.
En kyllä uskonut myyjän puheita 260hv tehoista, vaikka jotain palikkaa olikin pultattu autoon.
Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä ko. pirssille nykyään kuuluupi.
Melko "rapa"kuntoiselta näytti.
Vain yhdet huonot renkaat peltivanteilla, etupuskuri oli KAUHEA ja helmapaloja puuttu.
En kyllä uskonut myyjän puheita 260hv tehoista, vaikka jotain palikkaa olikin pultattu autoon.

Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä ko. pirssille nykyään kuuluupi.
kiva kuulla että se olemassa:) silloin siitä piti itselle tehdä semmonen kakkos auto, mutta eihän se mulla vahnentunut kauaa. taisi olla liian hieno:D
mulla on jotain kuvia siitä autosta olemassa , jos sattuu kiinnostamaan:) niin projektivaiheen, kun sitten valmiinakin. ja voin kertoa kiinnostaessa autosta mitä mä siitä tiedän:)
missäs päin tämä nykyään vaikuttaa:)
mulla on jotain kuvia siitä autosta olemassa , jos sattuu kiinnostamaan:) niin projektivaiheen, kun sitten valmiinakin. ja voin kertoa kiinnostaessa autosta mitä mä siitä tiedän:)
missäs päin tämä nykyään vaikuttaa:)
Viimeksi muokannut Jamppa, Pe Joulu 16, 2005 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin