Keskikyynärnojasta
Keskikyynärnojasta
http://jpjk.jaakari.net/cde/kuvia/keskinoja.jpg
Tuollaisen koukkasin kainalooni tän päiväisestä PCS:n glögipotkijaisista. Kuinkas yleinen tuollainen pystyseinämä on? Itse en ainakaan ole törmännyt tuollaiseen kuin yhdessä kuvassa ja luulin että se on itsetehty. Tuon pystyseinämän saa tuosta pois ja jäljelle jää normaali kyynärnoja.
Pitäis vain päällysteet vaihtaa, kun autossa on viininpunaiset nahkapenkit. Pitää maanantaina kipasta pala keinonahkaa ja vähän tummanpunaista lankaa. Neula löytyykin jo laatikosta =)
Ps. olis myytävänä LR:n valmistama viininpunainen keskikyynärnoja, jäi ylimääräiseksi tuon jäljiltä.
Tuollaisen koukkasin kainalooni tän päiväisestä PCS:n glögipotkijaisista. Kuinkas yleinen tuollainen pystyseinämä on? Itse en ainakaan ole törmännyt tuollaiseen kuin yhdessä kuvassa ja luulin että se on itsetehty. Tuon pystyseinämän saa tuosta pois ja jäljelle jää normaali kyynärnoja.
Pitäis vain päällysteet vaihtaa, kun autossa on viininpunaiset nahkapenkit. Pitää maanantaina kipasta pala keinonahkaa ja vähän tummanpunaista lankaa. Neula löytyykin jo laatikosta =)
Ps. olis myytävänä LR:n valmistama viininpunainen keskikyynärnoja, jäi ylimääräiseksi tuon jäljiltä.
Viimeksi muokannut jpjk, To Joulu 22, 2005 20:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
Muistan joskus(yhden kerran) törmänneeni vastaavaan Ebayssa ja siellä asia selitettiin jonkinlaisena "lapsiesteenä". Ei kai kovin moni ole tuollaista lisävarustelistaansa raksinut
. Harvinaisuus siis.
Matti

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Keskikyynärnojasta
Hieno systeemi, varsinkin perheellisille, pysyy muksut siä takana, tosin pitäs pysyä muutenkin kun on vöissäjpjk kirjoitti:http://jpjk.jaakari.net/cde/kuvia/keskinoja.jpg

Joutaapi toi seinämä kylläkin muoveihin+pahveihin ja hyvään talteen varastoon. Tiedä sitä josko tarttis joskus =) Ainakaan nyt ei ole tarvetta, turha möhkäle penkkien välissä, etenkin kun olen 195cm ja joudun pitämään penkkiä hieman taaempana. Näyttää hölmöltä. Oli kyllä fiksun näköinen, kun oli penkit samalla tasolla nojan kanssa.
Tuppaa verhoilun hinta nousemaan niin korkeaksi, että vaikka ite ei sais yhtä hyvää jälkeä aikaan, niin kyllä sitä jälkeä kattoo, kun tietää että verhoilu maksais +50e =)
Tuppaa verhoilun hinta nousemaan niin korkeaksi, että vaikka ite ei sais yhtä hyvää jälkeä aikaan, niin kyllä sitä jälkeä kattoo, kun tietää että verhoilu maksais +50e =)
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
Vanhemmassa
Vanhemmassa tonnarissa on myös samanlainen. Itsellä ottaa kanssa olkapää korkeaan osaan kiinni. Onko tuki helposti purettavissa, että jättäisi vain keskinojan. En ole itse kerennyt tutkimaan rakennetta sen tarkemmin 

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Neljällä pultilla kiinni, purin jo koko tuen osiin verhoiluja myöten =) Otin mitat ja huame pitäis mennä noja kainalossa ja näytepala mukana verhoiliikkeeseen kysymään mitä maksaa verhoilu. Jos maksaa yli 30e+materiaalit, niin käyn ostamassa tummanpunaista lankaa, paksun neulan ja teen ite =)
Jos se on sulla kerta siellä kiinni, niin ota penkit ihan eteen ja säädä selkänojakin eteenpäin, niin mahdut irroittamaan ne kuusjakoruuvit, mitkä on siinä kääntyvän nojan saranan tasolla.
Jos se on sulla kerta siellä kiinni, niin ota penkit ihan eteen ja säädä selkänojakin eteenpäin, niin mahdut irroittamaan ne kuusjakoruuvit, mitkä on siinä kääntyvän nojan saranan tasolla.
Viimeksi muokannut jpjk, Su Joulu 18, 2005 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82
itellä oli ruskeata nahkaa keskikyynärnoja ja päällystin sen tutulla verhoajalla mustalla nahalla (vaihdoin ruskeet nahkapenkit mustiin) niin päällystys oli 5euroa sisältäen nahanjpjk kirjoitti:Neljällä pultilla kiinni, purin jo koko tuen osiin verhoiluja myöten =) Otin mitat ja huame pitäis mennä noja kainalossa ja näytepala mukana verhoiliikkeeseen kysymään mitä maksaa verhoilu. Jos maksaa yli 30e+materiaalit, niin käyn ostamassa tummanpunaista lankaa, paksun neulan ja teen ite =)

BMW 525iA Touring Executive
jpjk kirjoitti:Se on lisävarusteen lisävaruste =) Ovat kyllä kypärän kaivaneet mainokseen =)9000cst kirjoitti:Kuulukohan tuo kypärä kauppaan![]()
![]()
Joo, tuo on varmaan sitä "varmuuden maksimointia"

96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
No mulla ei oo tuttuja, ei edes kavereita =( Noh, eipä oo iso homma verhoilla ite. Oon mä neidin kesätakistakin kaventanu 4cm =) Se ostin takin ja oli vähän liian iso. Sitten se alko kaventamaa sitä, katoin sitä touhua 2min ja "annas se neula tänne" =) Edes oma äiti ei tienny, että takkia oli kavennettu. Pitäähän joka miehen osata korjata auto ja kaventaa naisensa takki =)Mäksä kirjoitti:itellä oli ruskeata nahkaa keskikyynärnoja ja päällystin sen tutulla verhoajalla mustalla nahalla (vaihdoin ruskeet nahkapenkit mustiin) niin päällystys oli 5euroa sisältäen nahan
900 Lux T16 -84
900 Finlandia -82
900 Finlandia -82