Downpipe 3"
Downpipe 3"
Riittäneekö tuollainen JT Downpipe 3" , pitkälle virityksien suhteen ?
Jos joskus tulevaisuudes haluaa joku 300+ heppaa niin riittäkö tuon virtaus sitten
Onko hyvä , muuten tuo JT Downpipe ja putkisetti ?
Olisiko parempia olemassa
Jos joskus tulevaisuudes haluaa joku 300+ heppaa niin riittäkö tuon virtaus sitten
Onko hyvä , muuten tuo JT Downpipe ja putkisetti ?
Olisiko parempia olemassa
MB C 220 BE CDI S204 , -09
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
KIA Ceed 1.6 EX SW -07
Kyllä se 3" Downpipe riittää pitkälle. Tärkeää on sen lisäksi myös putkistossa olevien vaimentimien ja mahdollisen katin virtaavuus.
Aikaisempaan autooni tein 3" putkiston downpipeineen itse, tuli edullisemmaksi ja väittäisin että parempi kuin JT:n setti.
Aikaisempaan autooni tein 3" putkiston downpipeineen itse, tuli edullisemmaksi ja väittäisin että parempi kuin JT:n setti.

YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Hölösuu"
Poikittaisella moottorilla oleviin kyllä, pitkittäisiin, kuten ogsatku, ei niin välttämätön.900turbo3d kirjoitti: Edit: eikös tuo etuvetoon oo likimain välttämätön...
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
JT:n downpipe ollu kaks vuotta eikä mitään ruostumisen merkkejä. Jousto piti vaihtaa koska osu kivetykseen ja repes auki.Tomi9000T kirjoitti:Minä olen kohta asentamassa tuon JT putkiston mun tonnarii, näköjään mätänee jossain vaiheessa pois ?, kauanko on teillä kestänyt ?
Meneekö koko putkisto, vai pysyykö toi DP edes vähän kauemmin kunnossa ?
JT:n puolisarja ollu 2 vuotta ja 9 kuukautta ja ei mitään ruostumisen merkkejä. Klemmarit tahtoo vaan jumia mut muuten ei mitään.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
http://www.se93tbo.1g.fi/kuvat/BILIS+JOUSTO/
Tossa näkyy perinteinen JT:n katkeamiskohta + muuta kuvaa
Toi on kylä ottanu kiinni joskus kuten näkyy, mut sehän vain nopeuttaa tota JT:n kestavyys ongelmaa. Hitsaan jouston tilalle ihan vaan putkee, kunhan saan aikaisex. Nyt on paikattu sentään.
Tossa näkyy perinteinen JT:n katkeamiskohta + muuta kuvaa
Toi on kylä ottanu kiinni joskus kuten näkyy, mut sehän vain nopeuttaa tota JT:n kestavyys ongelmaa. Hitsaan jouston tilalle ihan vaan putkee, kunhan saan aikaisex. Nyt on paikattu sentään.
9-3.1972
Itellä kans vaihettu parempi malli tilalle.se93tbo kirjoitti:Totta ja kohta sitä ei enään ole, huomenna alkaa loma uuteenvuoteen astiMilli kirjoitti:Juu tuo "vanhan" mallinen jousto on kyllä syvältä.
Ja mulla kans alko tänään loma joka kestää tammikuun alkuun..

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08