Se siitä tupliksesta sitten (vesipumppu kettuilee)

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Hieno homma et oot saanut tuota edistymään! Saatko ennen inttiinlähtöä valmiiksi? Voitas sit juoda ne lähtökaffit Absilla muutaman saabin saattelemana!
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11628
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Breadfan86 kirjoitti:Saakos pakosarjaan laitettua uudet pinnapultit
Saa. Kuumennat vaan punaiseksi tai sen verran että lähtee kiertymään ehjänä. Kylmänä voi olla aika nihkeää.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8264
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Isoilla lukkopihdeillä vaan kiinni jos kylmänä käännät. Kannattaa laittaa jotain kierteytysöljyä väliin niin luistaa auki paremmin.

Anniin jouduin vaihtamaan kolme vuotta sitten pakosarjan pinnapulttien takia. Scanian varaosamyynnistä hain pinnapultit, koko oli muistaakseni 10x30 ts. joku Scanian pikku-turbon :lol:
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11628
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Eikös se ole ihan millikierre siinä? Sahaat kannan pois tavallisesta pultista ja kierrät paikalleen?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

kannattaa maadoittaa HYVIN runkopalkkiin tms. eikä pelkästään sitä akkukaapelia, vaan myös muut johtosarjan maattojohdot.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

miksi nokka-akseli ei pääsisi pyörimään normaalisti??

ennemmin uskoisin kivien hinaamisen maasta ylös vaikuttaneen kiilan kohtaloon.. :lol:
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Vastaa Viestiin