Itse vaihdoin -98 ng900:seen sekä ajovalojen korkeussäädön että dimmerin katkaisijoiden lamput, aikaa meni lähinnä ihmetellessä (ja turhaan korkeussäädön katkaisimen purkuun) 1,5h

, oikeasti varttitunnin homma jos tietää mitä tekee.
Itse ohjeistin itseäni seuraavasti:
- Korkeussäädön katkaisija ruuvarilla irti (käytä voimaa muttei liikaa) ja katkaisin irti liittimestä, sido johto kiinni ettei liitin karkaa kojelaudan sisään.
-Vaihda lamppu korkussäädön katkaisimessa olevasta reijästä, lampun pohjassa on tasakärki ruuvarille ura josta käännetään reilu neljänneskierros niin aukeaa.
-Vaihda dimmerin lamppu katkaisimen kuorassa olevasta reijästä (ei ole pakko irroittaa katkaisinta, oli ainakin minun autossani tiukemmassa kuin korkeussäädön katkaisin), vaatii pitkän pinnan ja pienet pihdit (pinsetit) mutta onnistuu kyllä.
-Korkeussäädön katkaisin paikoilleen ja homma on valmis.
Ainakin minulla molemmat vanhat lamput olivat identtiset, ja tilalle laitoin uudet ProCarilta ostetut ajovalojen korkeussäädön katkaisijan lamput.
Jostain syystä varaosanumero on kuullema eri noille lampuille mutta en kyllä löytänyt niistä vanhoista mitään eroa???
Uudet lamput ovat hieman pidempiä kuin entiset mutta sopivat kyllä paikoilleen.
Paikallinen merkkiliike (Laakkonen) kertoi kun kysyin tuota dimmerin lamppua että he myyvät vain koko katkaisimen, ei irto polttimoita
Tulisi varmaan melkoisen kallis polttimon vaihto...