Maskin turbo-merkki?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Maskin turbo-merkki?

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Kysymys on onko kaikkien tonnarimaskien turbomerkit yhtä pieniä kuin CS:än..? (Eli sopiiko) Viistokeulan taitaa ainakin olla..? :roll:
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Description : Tunnus ( vm 1985 - 1989 )
PartNo : 6962823
Usage : ''TURBO'', NLS-USE 4521563
AllNotes : Autoille joissa integroitu puskuri

Description : Tunnus ( 1990 - 1993 )
PartNo : 6962823
Usage : 1991-1993, 4D, 5D, ''TURBO'', NLS-USE 4521563


Description : Tunnus (1994 - 1998 )
PartNo : 6962823
Usage : 1994, 4D, ''TURBO'', NLS-USE 4521563

( tämä tekee poikkeuksen )
Description : Tunnus ( 1994 - 1998 )
PartNo : 9263997
Usage : 1994, 5CS, ''TURBO'', NLS-USE 4521563
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

9000CD23T kirjoitti: ( tämä tekee poikkeuksen )
Description : Tunnus ( 1990 - 1993 )
PartNo : 9263997
Usage : 1994, 5CS, ''TURBO'', NLS-USE 4521563
Jees, mutta kaikki "alkuperäiset" osanumerot on korvattu samalla numerolla (NLS-USE xxxxxxx), eli 452163. Tämä perusteella pitäisi käymän kaikki turpomerkit.

Merkeistä puheenollen, eilen bongasin kolmoskehällä uusikoppaisen (matalakeula) Griffinin. Oli loosterissa merkit 9000 Griffin ja 3,0V6. Eipä ole ennen tullut moista yhdistelmää nähtyä ja heti heräsi omistamisen halu...Pitäisköhän hakea se AVK:n Griffini pois kuleksimasta :)
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Tuosta 3.0V6 merkistä tulee ihan mieleen joku muu kuin SAAB.
mm..joku nissan maxima... :P

9-5 näyttää paljon upeammalta.....ja varsinkin se by hirsch.. 8O

Vielä tuosta SAABin TURBO merkistä...se ei ollut kallis Laakkosen tiskillä
muistaakseni siinä 3,- euron pinnassa.
*tuli nimittäin ostettua se*
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

9000CD23T kirjoitti:Tuosta 3.0V6 merkistä tulee ihan mieleen joku muu kuin SAAB.
mm..joku nissan maxima... :P

9-5 näyttää paljon upeammalta.....ja varsinkin se by hirsch.. 8O

Vielä tuosta SAABin TURBO merkistä...se ei ollut kallis Laakkosen tiskillä
muistaakseni siinä 3,- euron pinnassa.
*tuli nimittäin ostettua se*
Hmm ite aattelin vaihtaa aeroon merkittömän maskin.. semmosilla merkeillä mitään tee.. :wink:
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Hei Jouni eikö olekin ero tava CSE:stä --> Aeroon kuin yöllä ja päivällä? :)
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Aero97
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:26
Paikkakunta: Enonkoski

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

JouniCSE kirjoitti: Hmm ite aattelin vaihtaa aeroon merkittömän maskin.. semmosilla merkeillä mitään tee.. :wink:
Mulla ei oo Aeron keulassa mitään turbo-merkkiä, eikä oo ikuna ollutkaan. Takana kyllä on, ja sieltähän sitä pitääkin toisten autoilijoiden katella :D
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Aero97 kirjoitti:
JouniCSE kirjoitti: Hmm ite aattelin vaihtaa aeroon merkittömän maskin.. semmosilla merkeillä mitään tee.. :wink:
Mulla ei oo Aeron keulassa mitään turbo-merkkiä, eikä oo ikuna ollutkaan. Takana kyllä on, ja sieltähän sitä pitääkin toisten autoilijoiden katella :D
Onhan siinä varmasti JOSKUS ollut.. :) Eikä takana kuulukaan olla kuin "Aero". :roll:
Aero97
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 14:26
Paikkakunta: Enonkoski

Viesti Kirjoittaja Aero97 »

Tri-Lo kirjoitti:Onhan siinä varmasti JOSKUS ollut.. :) Eikä takana kuulukaan olla kuin "Aero". :roll:
No tietääkseni ei ole keulassa ollut, ja takana on Aeron lisäksi myös "2.3 turbo", kuten vain ja ainoastaan -97 -mallin Aerossa tuleekin olla.
9-3 SC Aero 2.8TS XWD -08
9000 Aero -97
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Noista turbo-merkeistä.. Jossain esitteen kuvassa näin joskus sen nokkamerkin isolla T-kirjaimella, kun ne yleensä on pienellä. Mikähän tuossa autossa oli erilaista.. Varaosatiskillä kuitenkin tunsivat vain pikku-t:llä olevan merkin.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Ahtopaine kirjoitti:Hei Jouni eikö olekin ero tava CSE:stä --> Aeroon kuin yöllä ja päivällä? :)
Onhan siinä, tosin ei toi CSE:kään ihan mopo oo kun steggi kolmonen siinäkin pörisee.. Penkit on kyllä 8)
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Mulla on tuossa -93:ssa takana 9000 Aero -merkit ja maskissa se pikku turbo.

Paljonko kilpien muuten pitäisi maksaa? ..onko asemien kesken eroja? ..Torniossa olisi ollut 26e ja aavistelen notta täällä Rollossa varmaankin sitten neljäkymppiä.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

EU-kilvet 8 euroa kappale (maanantaina tilasin eteen uuden kilven), tavalliset oli ainakin vuosi sitten abaut samanverran. :D
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Mistä noin halvalla saa kun 8€? ...tietty mulla menee se rekisteröintimaksu, joten ehkä tuon takia sitten se 26€? Mistä kannattaisi muuten metsästää kilville kiinnityslevyä? Vai olisiko joku tollanen adapteri itte helppo väsätä jostain....
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

Ahtopaine kirjoitti:Mistä noin halvalla saa kun 8€? ...tietty mulla menee se rekisteröintimaksu, joten ehkä tuon takia sitten se 26€?
Saakos kilpiä muualta kuin katsastuskonttirilta? Tuolla ne ainakin tietääkseni maksavat sen 8 € zibale.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Vastaa Viestiin