APC-modaus faq / Diy ?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Jukkis
"Saabisti"

APC-modaus faq / Diy ?

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Itse itseäni alla toisesta topicista lainaten, mitä olette mieltä/ löytyisikö tuolle toteuttajaa.
Virivelhoja eli tietämystä ja taitoa meillä foorumilla ainakin riittää.. :)

------------------------------
olisiko APC-modaus FAQ for total dummies kova sana... siis jonnekin tänne styling&tuning osastolle. Useammasta lähteestähän noita löytyy, osa lontoon kielellä ja osa toisella kotimaisella, mutta aina samat perusasiat kuitenkin pomppaa esille itse kunkin kysymänä uudelleen ja uudelleen. Sitten asioita saa "keräillä" sieltä täältä kasaan, ja toisaalta taas vanhat ja viisaat saa vastailla samoihin asioihin over and over again. Perstuntumalta sanoisin että APC:n modaus on yksi aika yleinen kyselyaihe ainakin kaikille uusille tulokkaille.
(ja vähän vanhemmille kädettömille kans, allekirjoittaudun ainakin itse tähän kategoriaan )
9-5 -05 2.2Tid, Stage 1 "Power" Traktori.
-Fly low, stay off the radar-
f-19
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Ei välttämättä, tai siis ei ollenkaan huono idea.

FAQ:han tarkoitti niitä usein kysyttyjä kysymyksiä, eli vaikka tähän ketjuun sitten vaan SEL-KEI-TÄ :) kysymyksiä tulemaan niin ehkä asiantuntiJat vastaavat :). Jossain vaiheessa voisi nuo selkeät kysymykset kasata aidoksi faq:ksi ja laittaa johonkin näkyviin. Painotan selkeydeyllä taas luettavuutta, kirjoitusvirheet jne. ettei sen jonkun tarvitsisi korjata kaikkia kirjoitusvirheitä ja kääntää tekstiä vielä suomeksi että sen voi laittaa faqiin. Stickynkin aiheesta voisi tehdä, mutta ehkä vasta sitten jos siitä tulee kaiken kattava faq eikä pelkkä APC-faq.
Vastaa Viestiin