2.0 lpt/174hv

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Jarmo900
"Aero"
Viestit: 438
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 16:14

2.0 lpt/174hv

Viesti Kirjoittaja Jarmo900 »

Sattuipa vain silmiini tälläinen ilmoitus http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=550656 Vuosimallin 1993 2 ltr matalapaineturbo ja 174 hv? Mikä ei täsmää :wink: Ei ainakaan täysin vakio, mikäli teholukema pitää paikkaansa.
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Olisko tehtaan lastu?
Jarmo900
"Aero"
Viestit: 438
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 16:14

Viesti Kirjoittaja Jarmo900 »

tevisu kirjoitti:Olisko tehtaan lastu?
Itsellä samanikäinen ja käsittääkseni myös sama moottori eli kiinnostaisi myös tuo 24 hv:n tehonnousu. Asuisipa lähempänä Nokiaa, niin voi käydä tutkimassa, mitä ko. tonnari on syönyt.
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Miksi vain 24 hv lisää...? Esim. Maptun ja Nordic toimittavat hiukan tiukempia lastuja.

http://www.maptun.fi/index.html
http://www.nordictuning.com/
Jarmo900
"Aero"
Viestit: 438
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 16:14

Viesti Kirjoittaja Jarmo900 »

tevisu kirjoitti:Miksi vain 24 hv lisää...? Esim. Maptun ja Nordic toimittavat hiukan tiukempia lastuja.
Riittää mulle :wink: ja varjelen toistaiseksi hyvin toimivaa automaattilootaa (tietenkin ajotyylikin ratkaisee). Jos löytyy vielä tehtaan virilastu suoraan tuohon mun katiskaan, aina parempi, tämä siis vain oma mielipiteeni.
tevisu
"Hölösuu"
Viestit: 1880
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 19:47
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tevisu »

Jarmo900 kirjoitti:
tevisu kirjoitti:Miksi vain 24 hv lisää...? Esim. Maptun ja Nordic toimittavat hiukan tiukempia lastuja.
Riittää mulle :wink: ja varjelen toistaiseksi hyvin toimivaa automaattilootaa (tietenkin ajotyylikin ratkaisee). Jos löytyy vielä tehtaan virilastu suoraan tuohon mun katiskaan, aina parempi, tämä siis vain oma mielipiteeni.
Automaattiin tarkoitetuissa lastuissa on otettu huomioon vääntö; sitä on rajoitettu, jotta laatikko ei kärsi.
Sitten kun vielä kuulet sen hinnan, mitä Saab pyytää.... :roll:
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

Veikkaanpa, että kyseessä on ihan tavallinen 150hv versio.
Myyjä on ilmeisesti katsonut jostain taulukosta vanhemman 175heppaisen tonnarin tiedot ja muuntanut kilowatit hevosiksi oman kaavan mukaan.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
Montoya
"Viggen"
Viestit: 509
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 13:34
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Montoya »

Milloin tuo matalapaineturbo muuten on tonttuun tullut?
9-5 2,3t -03
#2514
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 743
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

Montoya kirjoitti:Milloin tuo matalapaineturbo muuten on tonttuun tullut?

Saab 9000 CS 2,0s esiteltiin TM:ssä 14/92 (ilmestyi 2.9.),
eli kahden litran matalapaineturbo tuli mallivuonna 1993, siis syksyllä
1992.
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Jarmo900 kirjoitti:
tevisu kirjoitti:Miksi vain 24 hv lisää...? Esim. Maptun ja Nordic toimittavat hiukan tiukempia lastuja.
Riittää mulle :wink: ja varjelen toistaiseksi hyvin toimivaa automaattilootaa (tietenkin ajotyylikin ratkaisee). Jos löytyy vielä tehtaan virilastu suoraan tuohon mun katiskaan, aina parempi, tämä siis vain oma mielipiteeni.
Mitä tota varjelemaan :?: .
Itellä ainakin on kestänyt, tuo kohta 300 ajettu loota noita yli 200 tehoja ja yli 300 vääntöjä kohta vuodenverran.
Vastaa Viestiin