VinkkiVinkki jos mittarivalot häipyy ng900/og9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
KeKe
"Tuplakaasari"

VinkkiVinkki jos mittarivalot häipyy ng900/og9-3

Viesti Kirjoittaja KeKe »

Elikkäs mulle kävi pari kuukautta sitten noin. Menin metroautoon Tampereelle ilmoittamaan tilanteen ja sen, että epäilin MITTARISTON HIMMENTIMEN olevan rikki.

Metroautossa tyly äijä tiskin takana ilmoitti, että vika ei voi olla missään nimessä himmentimessä, kysyi vielä toiselta äijältä tyyliin: Eikös oo nii että vika ei ole himmentimessä vaan mittaristossa..

Ilmoitti mulle että pari tapausta on ollut ennenkin, ollaan vaihdettu MITTARISTO SEKÄ HIMMENNIN. Kysyin tähän sitten että miksi te sen himmentimenkin vaihdatte ku äsken just sanoit että siinä ei voi olla vikaa?
En saanut järkevää vastausta kysymykseeni.

Väitin edelleen omaa kantaani, että vika on himmentimessä, ukko ei edelleenkään uskonut. Kyselin osien hintoja, mittaristo 490€, himmennin 95€ ja työ päälle, noin 100-200€. Yhteishinnaksi projektille olisi siis tullut
700-800€. Järjetön hinta mielestäni. Sanoin ukolle KIITOS EI ja tilasin http://www.varaosahaku.fi:stä itselleni käytetyn himmentimen.

Muutaman päivän kuluttua himmennin oli kädessäni, matkahuollon kuluineen hintaa tuli n. 30€. Ruuvitaltalla vanha himmennin pois, liittimet irti ja uusi tilalle. Tuntuma rullissa vert. vanha-uudempi oli melkoinen. Uusi oli huomattavasti jäykempi. Olisiko edellinen omistaja ollut niin ihastunut himmennintoimintoon, että sitä on pitänyt koko ajan runkata.

Säästöä tuli 670-770€, Opin sen että MertoAutoon ei voi luottaa. En enää KOSKAAN vie sinne autoani. Kusettavat!!! :evil: Ja sen että välillä kannattaaluottaa omaan mielipiteeseensä. :lol:
900T -95-

potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

näin se on aina ei huolto pelaa. Hinnat on kyll aika tähtitieteelliset merkkihuollossa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
patse
"Saabisti"

Re: VinkkiVinkki jos mittarivalot häipyy ng900/og9-3

Viesti Kirjoittaja patse »

KeKe kirjoitti:En enää KOSKAAN vie sinne autoani. Kusettavat!!! :evil:

Alkaa meikäläistäkin hirvittämään tuo Tre Metro-Auto, kun tuollaisia juttuja kuulee. En ole kyllä kuin varaosatiskillä asioinut, jossa käsittääkseni työkentelee "vanha veteraani" joka on asiallinen ja jolla on tietämystä/käsitystä saabeista pitkältä ajalta.
En voi kyllä kehua Metro-Auton vaihtoautomyyntiäkään kovin hyväksi. Myyjillä ei mitään mielenkiintoa jos et ole kiinnostunut paikan kalleimmasta vaihdokista. Tarjouksetkin ihan mitä hihasta sattuu tulemaan. No onneksi Tampereen seudulta löytyy muitakin huoltopisteitä.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
NG900SET -95
"Viggen"

Tampereen Metro-Auton palveluista

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

Tampereen Metro-Auton varaosamyyjä on tosi asiallisen oloinen ja tuntuu tietävän asioista. Joskus on jopa neuvonut että tämä osa on sitten järjettömän hintainen ostaa täältä että hanki tarvikevaraosa.

Huolto puolen miestä sen sijaan ei voi mitenkään kehua. Olin joulukuun lopulla airbagin tarkastuksessa. Olin varannut ajan ja homman piti kestää puoli tuntia. Kaksi tuntia siellä kuitenkin meni, joista ensimmäiset puolitoista tuntia odotettiin että Saapini pääsee sisälle toimenpiteeseen.

Kun tunnin odottelun jälkeen menin kysymään koska auto pääsee sisään alkoi äijä kiukuspäissään viskata papereita ympäri työpöytäänsä ja vinoili päin naamaa. Jotain hyvitystä oli voinut tuosta viivytyksestä saada tai olisi ukko voinut edes välillä tulla kertomaan että olemme myöhässä aikataulusta. Olisin päässyt edes kauppoja kiertämään siksi aikaa. Tästä lähin vältän Metro-Autoa aina kun vain voin.
KeKe
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja KeKe »

Tampereen Metro-Auton varaosamyyjä on tosi asiallisen oloinen ja tuntuu tietävän asioista. Joskus on jopa neuvonut että tämä osa on sitten järjettömän hintainen ostaa täältä että hanki tarvikevaraosa.
Oisko ollu joku sijainen sitten sillon tiskin takana. Anyway, paska maku jäi kuitenkin ja varaosani ostan muualta.
900T -95-

se93tbo
"Hölösuu"

tre metroauto

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

no joo mä kävin siellä hiljan hakemassa puhelimen ja as3 välistä piuhaa kun en viitsinyt alkaa katkoa saabin omia. käynnin jälkeen olisin voinut vaikka repiä koko auton johdot. oli meinaan niin huonoa palvelua kun kysy jotain sai vaan vastaukseksi en mä tiedä tai sitten jotain. t: elekrtoniikka-asentaja. ne ei tiedä siellä mitään. kun tutkin itse auton kytkiksiä niin ihan iisejä. olisi voinut vaikka tehdä mitä hienouksia.
9-3.1972
Vastaa Viestiin