Parkkitutka sekoilee

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
puu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja puu »

Hyvä parkkitutkahan on kaikissa vanhoissa Saabeissa. Ja vanhemmissa vielä parempi. Nimittäin Saabin loistavat turvapuskurit! :D Niillä voi vähän tunnustella, mitä takaa löytyy.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Noh uskoo ken tahtoo. Jokusen kymmentä tuhatta kilometriä autolla olen ajanut ja sen parkkitutka ei todellakaan toiminut erityisen hyvin. Puuaita mihin puskurin kolhasin oli sellainen, että kaksi lautaa pituussunnassa ja välillä tukipuu. Jotenkin se sen missasi, ei edes kiinnosta tietää miten. Ja erään autolehden testissä (AMS) sai muuten Saban tutka yhden tähden, kun BMW esmierkiksi 5 eli kai niissä jotakin eroa on.

Mutta ehkä tämä on väärä palsta haukkua Saban tutkaa.
STCF #3
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

2.0t Wagon kirjoitti:Olen ollut varsin tyytyväinen tutkaan, kunhan muistaa pyyhkäistä lumet pois. Ainoa mitä olen kaivannut on tutka myös keulaan, jossa yhtenäinen äänimerkki voisi alkaa vasta 10 cm:ssä.
Jooh, tutkasta on kuitenkin oikeasti apua, vaikka ei parhaiten toimikaan. Etututkaa ite en Sabaan kaivannut, koska keula on niin helppo hahmottaa. Pystyy ajaa parin cm tarkkuudella seinästä tms. Audissa taasen se on todella tarpeellinen, kun meinaa koko keulaa nähdä :)
STCF #3
puu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja puu »

Peräkoukkukin on hyvä tutka, jos takana ei ole mitään hirveän kallista. :wink:
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
Vastaa Viestiin