9000 16v cs i ohjaustehostin vuotaa jostain on laturikin ihan tehostinöljyssä eipä ollut öljykello vuoto mistä yleensä rupeaa kusemaan kun on koko tehostin öljyssä ja näytti siltä että ei oo helppo korjata oli ahdasta
mulla katkes tehostetun ohjauksen akseliputki.
Ei voinut kuin vaihtaa koko tehostetun ohjauksen akseli.
Eipäs olekkaan enää myynnissä. Mulla hajos ajoissa, toi raidetanko.
Tuossa vinkki osista.
HAMMASTANKO-OHJVAIHDE/PUMPPU SAAB 9000 --98
HUOM! Osalla vaihteista/pumpuista on vaihtolaitteen panttimaksu!
Mullakin on laturi öljyssä,mutta myös tehostimen öljysäiliön putket on ihan öljyiset.Eli jostain tihuttaa pikkuhiljaa.
Onko noissa putkissa jotain tyypillistä kohtaa mistä voisi ensin epäillä vuotavan
Kun kokeilin kerran putsata nuo putket ja oisin kattonut mistä kohti rupeaa märkimään mutta se unohtui.
- 9000 T16 CC -88
- EX: 9000 CD T16 -89 SP Steg 2 -(myyty)
- 900i raiskattu cabrio -86 -
- Opel Omega B Caravan 2.5 V6 24v -
- Ford Sierra 2.0 Automatic -
mulla aivan samasta paikasta eillen pyyhin puhtaaks sitten ihmettelemään mistä oikeen tihuuttaa taitaa olla jokin sama paikka ja vielä tyypillinen varmaankin